Dzięki hasztagowi #TrzyDychyNaLechię kibice gdańszczan, za pomocą twittera, umieszczali wpisy po zakupie biletów, oznaczają znajomych, motywują innych do zakupu i dodają wyżej wspomniane hasło.
Dumnie brzmiąca liczba kibiców nie była pułapem nie do przeskoczenia, chociaż mecz z Akademiją Pandev oglądało z wysokości trybun 14 923 widzów.
30 tysięcy widzów to nadal dużo mniej niż rekord frekwencji, który padł na tym obiekcie w sezonie 2016/17. Wówczas kibiców Lechii było aż 37 220.
Na fanowskiej stronie Lechii Gdańsk dowiadujemy się, że na dzień przed meczem liczba sprzedanych wejściówek na mecz Lechia - Rapid wyniósł około 20 tysięcy biletów. Klub stwierdził, że nie uda się przyjść znacznie większej liczbie. Lechia Gdańsk zgłosiła więc imprezę masową na 28 000 uczestnikó. Nie więcej!
"Jest to wstyd i żenada, że klub podpiął się pod kibicowską akcję i nie zachował choćby pozorów, że chce sprzedać te 30 000 biletów. Tym bardziej że przecież przez cały ten czas normalnie posługiwał się hasztagiem #TrzyDychyNaLechię i zachęcał do kupowania biletów, żeby ten cel osiągnąć." - pisze Bartoni na lechia.gda.pl.
LIGA KONFERENCJI w GOL24
Wspaniałe show Harlem Globetrotters w Tauron Arenie Kraków
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?