Allianz zostaje w Zabrzu

Justyna Włodek
Już podczas sierpniowego meczu z Podbeskidziem, kibice wywiesili wielki transparent nawołujący do zmian personalnych w sztabie marketingowym.
Już podczas sierpniowego meczu z Podbeskidziem, kibice wywiesili wielki transparent nawołujący do zmian personalnych w sztabie marketingowym. Damian Jędrusiński (Ekstraklasa.net)
Wiceprezes polskiej grupy Allianz - Michael Mueller, przedstawił podstawowe, także pozasportowe, cele jakie w najbliższym czasie ma osiągnąć Górnik Zabrze. Co ciekawe, jednym z priorytetów okazało się polepszenie wizerunku, czyli zmiana której niedawno domagali się… sami kibice.

Mimo kolejnych porażek, główny sponsor Górnika Zabrze nie ma zamiaru zerwać współpracy z klubem. Przypomnijmy, że grupa Allianz Polska rozpoczęła działalność w klubie w 2007 roku i od tamtego momentu, po dzień dzisiejszy jest posiadaczem większościowego pakietu własnościowego spółki. I choć firma dotychczas ponosi z tego tytułu same straty, wiceprezes polskiego oddziału Allianz, Michael Muelller mówi:

- Allianz zostaje we współpracy z Górnikiem, nie mamy zamiaru tego zmieniać. Dalej zamierzamy inwestować w markę Górnika. Teraz jednak będziemy działać mniej pasywnie, ponieważ dla Allianz liczy się jakość.

Jednym z najważniejszych celów, jakie nakreślił Mueller, jest odbudowanie potencjału piłkarskiego czternastokrotnego Mistrza Polski. Przy okazji rozmów podsumowujących minioną rundę, prezes nie krył niezadowolenia z postawy niektórych graczy. Dodatkowo oświadczył, że obecna sytuacja w drużynie, jest nie do zaakceptowania, a on osobiście nie godzi się z tym żeby podobne zdarzenia miały miejsce w przyszłości.

- Allianz nie akceptuje obecnej sytuacji w Górniku. Nie toleruję piłkarzy, którzy nieźle zarabiają, a nic nie dają w zamian. Wspólnie z zarządem będziemy wymieniać tych zawodników. Ci którzy nie chcą w Górniku dłużej być, oraz ci którzy nie angażują się w grę do ostatniej minuty meczu, nie mają prawa tu dalej pracować.

Prezes odniósł się także do kwestii finansowych i marketingowych spółki. Przekonywał, że bardzo zależy mu na usprawnieniu i zreformowaniu obu stref. Tu Mueller nawiązał do minimalnych zysków jakie przynoszą coraz to nowe punkty, w których można nabyć „trójkolorowe” gadżety.

- Jednym z obszarów, które wymagają pomocy, jest strefa marketingu. Jak na razie nie widać efektów jej działalności. Marketing klubu powinien być zawsze profesjonalny i niezależny od wyników drużyny. My mimo że mamy trzynaście własnych sklepików, w których sprzedajemy klubowe gadżety, efektów ich funkcjonowania wciąż nie zauważymy. Wymagamy więc poprawy także i w tej kwestii.

Mimo negatywnych rezultatów pracy całego sztabu Górnika, prezes oświadczył, że podobnie jak dwa lata temu, także i teraz widząc obecną sytuację w klubie, Allianz Polska włączyłoby się w inwestowanie pieniędzy w potencjał drużyny. I choć sytuacja podobnie jak wtedy wymagałaby sporych nakładów, głównie finansowych, prezes z uśmiechem na ustach poinformował, że w dążeniu do celu kadra Allianz jest bardzo uparta i mimo przeciwności losu, wciąż będzie wspierać jeden z najbardziej utytułowanych piłkarskich ekip kraju.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gol24.pl Gol 24