Diego Simeone przyznaje się do błędu

ZA
Trener Atletico Madryt przyznał, że wystawienie napastnika Diego Costy w pierwszym składzie w finale Ligi Mistrzów było błędem. Urodzony w Brazylii snajper już po dziewięciu minutach zszedł z boiska.

Występ Diego Costy do ostatnich chwil stał pod znakiem zapytania. Ostatecznie pomogło mu leczenie... końskim łożyskiem i napastnik Atletico zagrał od początku przeciwko Realowi Madryt. Na boisku wytrzymał tylko dziewięć minut i został szybko zmieniony przez Adriana Lopeza.

- Nie wątpliwość co do faktu, że to ja jestem odpowiedzialny za to, że Diego Costa zagrał w finale. To był mój błąd – cytuje Diego Simeone BBC Sport.

- Nie mogłem tracić czasu na grę z jednym piłkarzem mniej. To było niedopuszczalne – tłumaczy szybką zmianę Argentyńczyk.

Atletico Madryt w finale przegrało z Realem 1:4 po dogrywce. W ostatnim kwadransie podopiecznym Diego Siemeone brakowało już sił. Trener mógł niewiele zrobić, bo wykorzystał już wcześniej wszystkie zmiany, w tym jedną bardzo szybko.

Dziesiąty Puchar Mistrzów Realu Madryt! "Królewscy" stłamsili Atletico w dogrywce

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie