- Ruch Chorzów będzie promował miasto w internecie, m.in. na portalach społecznościowych, oficjalnej stronie klubu i w aplikacji mobilnej. Z tego tytułu klub może liczyć na 300 tysięcy złotych z Urzędu Miasta - poinformował Urząd Miasta.
Jak informuje UM do zadań "Niebieskich" będzie należała promocja Chorzowa na portalach społecznościowych, oficjalnej stronie klubu i w aplikacji mobilnej. Do tego logotyp miasta pojawi się w materiałach telewizji klubowej. Wybrane informacje dot. funkcjonowania miasta pojawią się też w klubowym newsletterze.
Bądź na bieżąco i obserwuj
- Jestem przekonany, że będzie to z korzyścią dla miasta. Klub bardzo prężnie działa w internecie, a jego akcje medialne, chociażby związane z aplikacją na smartfony, cieszą się sporym zainteresowaniem - powiedział na miejskiej stronie prezydent Andrzej Kotala.
Taka decyzja oznacza zmianę początkowego przetargu, który miał dotyczyć promocji poprzez sport, m.in. na koszulkach zawodników.
- Pandemia koronawirusa i zawieszenie wszystkich rozgrywek sportowych spowodowały, że zadanie ograniczono do promocji w internecie - tłumaczą urzędnicy.
Miasto jednocześnie poinformowało, że jeśli trzecioligowe rozgrywki zostaną wznowione Urząd Miasta zdecyduje o rozpisaniu przetargu na dalszą promocję miasta już podczas meczów i wydarzeń rzeczywistych.
Internet się śmieje
Obejrzyj dokładnie
Zobacz koniecznie
Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?