Errejota to kolejna piłka oparta na technologii legendarnej już futbolówki Brazuca, którą zawodnicy Ekstraklasy zdobyli w poprzednim sezonie aż 780 bramek. Sezon 2015/2016 Ekstraklasa rozpoczęła z piłką Conext15, korzystającej z tych samych rozwiązań technologicznych co jej poprzedniczka. Do tej pory w sezonie 2015/16 Conext15 wpadała do siatki 444 razy, co daje średnią 2,64 bramki na mecz w Ekstraklasie.
Wiosną na boiskach Ekstraklasy oglądać będziemy już piłkę używaną podczas wszystkich rozgrywek mistrzowskich FIFA w 2016 roku. Zainspirowana żywiołowością carioca, jednej z odmian samby, Errejota zadebiutowała podczas grudniowych Klubowych Mistrzostw Świata FIFA. Piłką będą grać także uczestnicy Igrzysk Olimpijskich w Rio de Janeiro.
W zgodzie z brazylijskim DNA, Errejota została ozdobiona żółtymi i zielonymi elementami - to oczywiste odwołanie do flagi Kraju Kawy – w kształcie fal, co z kolei symbolizuje chodniki wzdłuż plaży w Rio de Janeiro. Errejota została wyposażona w sześć symetrycznych paneli oraz wyjątkową warstwę zewnętrzną, która zapewnia większą przyczepność, kontakt, stabilność oraz aerodynamikę na boisku i to bez względu na warunki pogodowe.
- To już trzecia piłka marki adidas, która zagości na boiskach Ekstraklasy. Dla Ekstraklasy najistotniejszy jest fakt, że w lidze zdobywa się coraz więcej bramek, a przecież budowanie wartości rozgrywek przejawia się również przez liczbę strzelonych goli. Marka adidas dostarcza nam nie tylko najlepszych piłek, ale zapewnia także stuprocentową gwarancję, że ich jakość będzie stale rosła, a kibice będą mogli oglądać coraz więcej pięknych bramek – mówi Michał Siara, manager ds. marketingu w Ekstraklasie SA.
Nowa piłka adidas Errejota to kolejny produkt, który wprowadzamy na rynek wraz z Ekstraklasą. Jesteśmy zbudowani dotychczasowymi wynikami naszej współpracy i cieszymy się, że dzięki piłkom adidas, rozgrywki Ekstraklasy są takie emocjonujące i pada tak wiele bramek. Piłka Errejota będzie obecna na boiskach Ekstraklasy przez cały rok 2016, a już na początku 2017 roku przygotujemy kolejną odsłonę piłki Ekstraklasy. – mówi Krzysztof Łuczakowski, Senior Manager Sports Marketing w adidas Poland.
źródło: Ekstraklasa SA
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?