W Lubinie jest dobry klimat do piłki nożnej. Fani Zagłębia w wysokiej liczbie wspierali dotąd swoich pupili, często dojeżdżając na mecz kilkadziesiąt kilometrów. Frekwencja zależy jednak od postawy zawodników, a ta w trwającym sezonie jest niezadowalająca. Dialog Arena świeci więc pustkami, a świetna średnia z poprzednich rozgrywek, wynosząca przeszło siedem i pół tysiąca widzów na każdym meczu, jest w obecnej sytuacji marzeniem włodarzy i kibiców drużyny z Lubina.
Frekwencja na Dialog Arenie w sezonie 2011/12
Lech Poznań: 11 115
Podbeskidzie Bielsko-Biała: 6 128
Cracovia: 6 534
ŁKS Łódź: 4 519
Lechia Gdańsk: 6500
Pomysłem na zwiększenie liczby widzów w meczach z Koroną Kielce i Śląskiem Wrocław jest promocyjna cena na drugie ze spotkań. Każdy, kto kupi bilet na starcie ze "Scyzorykami", będzie mógł nabyć wejściówkę na mecz derbowy w promocyjnej cenie 1 złotego. Pomysł marketingowców ma zachęcić fanów Zagłębia do odwiedzenia stadionu, jednak jest on bardzo kontrowersyjny dla posiadaczy karnetów. Fani, którzy zapłacili z góry za możliwość oglądania wszystkich spotkań Miedziowych na Dialog Arenie, męczą się na trybunach oglądając fatalną grę swojego zespołu, natomiast kibice nieodwiedzający stadionu co kolejkę, dostają bonifikatę.
Bilet za 1 złoty jest świetnym pomysłem, który zapewne zachęci kibiców do wspierania piłkarzy z wysokości trybun. Ciekawe jednak, czy najwierniejsi fani, posiadający karnety na rundę jesienną, również otrzymają promocję? Może dostaną kiełbaskę przed meczem, może szalik, a może klub o nich zapomni?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?