„Ten alert należy potraktować bardzo poważnie”
Pierwszoligowe derby Śląska GKS-u Tychy z Ruchem Chorzów rozpoczną się o godz. 19. Na oficjalnym profilu tyskiego klubu na portalu X pojawił się post, w którym czytamy:
„W ostatnim czasie dostajecie sporo komunikatów, ale ten alert trzeba potraktować bardzo poważnie. Do zobaczenia w epicentrum piłkarskich wydarzeń”.
Dołączona została grafika imitująca alert RCB, jakie dostajemy na nasze telefony komórkowe z Rządowego Centrum Bezpieczeństwa.
Geniusze marketingu w GKS Tychy pewnie pomyśleli, że idealnie wstrzelili się w obecny czas powodzi, ale nie wpadli na to, że dostaną po głowie w komentarzach po tym postem.
"Marketing marketingiem, ale na realnej tragedii nie ma co sobie śmieszków pisać. Oby tylko wasi kibice, zamiast na mecz, nie musieli iść ratować dobytków swojego życia. Trochę k… wyczucia".
"Mała ściągawka na przyszłość: na ludzkiej tragedii i dramacie nie robi się reklamy".
"Autor tej akcji mocno popłynął w ogóle ciężko wyobrazić sobie taką akcję marketingową w swojej głowie, a co dopiero siąść do niej i zrealizować. Usuńcie to, bijcie się w pierś i przeproście. Jak najszybciej".
"Ludzie przeżywają prawdziwe piekło - tracą dorobek całego życia, miejsca pracy, firmy, które zakładali i rozwijali przez lata. Powódź niszczy kolejne miasta, liczba ofiar rośnie, a wy w tym czasie wykorzystujecie tę tragedię do promowania meczu? To jest OBRZYDLIWE" - m.in. czytamy w komentarzach.
GKS Tychy przeprasza
Takie reakcje jak powyżej (bardziej dosadnych nie cytujemy) przyniosła efekt w postaci przeprosin ze strony GKS-u Tychy.
„Mamy na uwadze, iż w obecnej sytuacji tweet byłby zupełnie nie na miejscu. Pragniemy zwrócić uwagę, że był on publikowany, kiedy sytuacja w kraju nie stanowiła zagrożenia. Zapewniamy, że solidaryzujemy się ze wszystkimi poszkodowanymi w wyniku powodzi. Nie chcieliśmy nikogo urazić, bo zdajemy sobie sprawę, jaki ludzki dramat wydarzył się w wielu polskich domach” - napisano w dniu meczu.
My nie zamierzamy się już pastwić nad autorami tego pomysły z „alertem RCB”. Dziwi nas tylko, że ktoś mógł wpaść na taki rodzaj akcji promocyjnej meczu piłkarskiego (w kontekście powodzi), ktoś inny uznał, że jest to świetny pomysł, a jeszcze ktoś inny wrzucił do sieci. No chyba, że była to ta sama osoba - Miś o Bardzo Małym Rozumku.
Początek derbów w Betclic 1. Lidze GKS Tychy - Ruch Chorzów o godz. 19. Transmisja w TVP Sport.
Nie przeocz
- Kibice Ruchu Chorzów z 337 miejscowości zobaczyli zwycięski debiut trenera Szulczka
- 12. Tyski Półmaraton: Zobaczcie kto był najszybszy w biegu w Tychach ZDJĘCIA, WYNIKI
- Katowicki Satelita z przebudowanymi trybunami i nowym dachem czeka na hokeistów GKS
- Ponad 21 000 kibiców na meczu Górnika Zabrze z Lechią ZDJĘCIA
Musisz to wiedzieć
Bądź na bieżąco i obserwuj
Kandydat PiS na prezydenta. Decyzja coraz bliżej
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?