- Koncern ITI przejął spuściznę po CWKS-ie, a więc historię, pamiątki, medale oraz herb. Pojawiła się szansa, aby „eLka” w kółeczku mogła znaleźć się na koszulkach meczowych. Klub w kwietniu wypuścił serię pamiątek z herbem 1957 roku. Od dzisiaj Legia wraca do swojej tradycji, ponieważ piłkarze z Łazienkowskiej zakładali „eLkę” w kółeczku w latach 1960 – 1997, a po odejściu Daewoo od 2002 do 2007 roku - powiedział na prezentacji nowych trykotów pełnomocnik ds. kibiców w KP Legia Warszawa, Damian Niedziałek.
Z obecnym herbem Legia była związana w latach 1957 – 1997, czyli przez 40 lat. Pierwszy raz czarna „eLka” w kółeczku pojawiła się w legijnym herbie w 1917 roku.
Na koszulkach Legionistów próżno narazie szukać reklamy sponsora. - Wkrótce ta luka zostanie zapełniona – zapewnił podczas konferencji prezes Leszek Miklas. Legia od kilku lat boryka się z problemem braku reklamy sponsora, który swoje logo umieściłby na koszulkach. Ostatnie logo, za które Legia dostała pokaźną sumę gotówki, był znak firmowy piwa "Królewskie". Później na koszulkach widniało logo stacji "n" - platformy cyfrowej właściciele Legii - koncernu ITI. W tym sezonie na trykotach ma ponoć pojawić się reklama firmy bukmacherskiej bwin, która już teraz współpracuje z klubem.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?