Nie byłoby w tej sytuacji nic dziwnego, gdyby nie fakt, że nazwa stadionu miałaby zostać zmieniona na...Estadio Santiago Bernabeu Microsoft. Wszystko dlatego, że amerykański producent oprogramowania i sprzętu komputerowego wykłada na stół największą kwotę i prawdopodobnie jest najbliższy objęcia patronatu nad stadionem w Madrycie.
W grę wchodzą jeszcze dwie inne wielkie światowe marki - Audi oraz Fly Emirates, jednak to kandydatura Microsoftu wydaję się być najbardziej poważna. Warto zaznaczyć, że oficjalny patron będzie musiał zapłacić Realowi 25 milionów euro rocznie jako sponsor tytularnym obiektu, a obecnie najwyższy kontrakt z tego tytułu ma Bayern Monachium, który inkasuje rocznie 21 milionów od firmy Allianz.
Pieniądze uzyskane z przeprowadzenia tej transakcji Fiorentino Perez w całości chce przeznaczyć na renowację stadionu, której plany wkrótce zostaną przedstawione przez architektów. Łączna suma takiej operacji ma wynieść około 250-300 milionów euro.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?