Podczas zorganizowanego w czwartek spotkania, dr Monika Malinowska-Olszowy z Politechniki Łódzkiej, która wraz z grupą swoich studentów przygotuje program, mający na celu poprawę wizerunku klubu, słusznie zauważyła, że powstanie nowego stadionu to idealny moment na rozpoczęcie takich działań. Dlatego pracę nad ich zaplanowaniem trzeba podjąć już teraz, by odpowiednio wcześniej zdążyć wybrać odpowiednie pomysły, które później zostaną zrealizowane. Oparte mają być głównie o długoletnią historię i tradycję ŁKS, przyjazną atmosferę i nowoczesne sposoby poprawy bezpieczeństwa na obiekcie. Skierowane będą do wielu grup docelowych, nie tylko kibiców od lat związanych z biało-czerwono-białymi, ale także innych środowisk, mających zachęcić pozostałych mieszkańców Łodzi do przychodzenia na mecze.
Argumenty przemawiające za współpracą Łódzkiego Klubu Sportowego z Politechniką przy tym projekcie brzmią rzeczywiście rozsądnie. Studenci, niekoniecznie będący kibicami i poznający dopiero historię tej ponad stuletniej legendy, obiektywnie spojrzą na powierzone im zadania, co pozwoli opracować skuteczną strategię. Na jej efekty trzeba będzie jednak trochę poczekać, bo jak podkreśla dr Monika Malinowska-Olszowy, kreowanie marki wymaga nie tylko środków finansowych i zaangażowania, ale także i czasu.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?