Logo firmy bukmacherskiej zniknie z koszulek Lecha Poznań. Kibice mogą zdecydować, co pojawi się na froncie trykotów

Bartosz Kijeski
Bartosz Kijeski
Lech Poznań po raz kolejny w tym sezonie został zmuszony, aby usunąć logo firmy STS z frontu swoich koszulek. W zamian tego, na froncie trykotów niebiesko-białych pojawi się logo jednej z organizacji. Jakie to będzie logo? O tym zadecydują kibice
Lech Poznań po raz kolejny w tym sezonie został zmuszony, aby usunąć logo firmy STS z frontu swoich koszulek. W zamian tego, na froncie trykotów niebiesko-białych pojawi się logo jednej z organizacji. Jakie to będzie logo? O tym zadecydują kibice Adam Jastrzebowski
Udostępnij:
Lech Poznań po raz kolejny w tym sezonie został zmuszony, aby usunąć logo firmy STS z frontu swoich koszulek. Kolejorz będzie musiał to zrobić w spotkaniu z izraelskim Hapoelem Beer-Szewa. Tamtejsze prawo zakazuje reklamowania firm bukmacherskich, które nie są licencjonowane w Izraelu. W zamian tego, na froncie trykotów niebiesko-białych pojawi się znak jednej z organizacji. Jaki to będzie logotyp? O tym już zadecydują kibice.

To nie jest pierwszy mecz w tym sezonie, w którym Kolejorz został zmuszony usunąć logotyp swojego głównego sponsora z frontu koszulek. Wcześniej taki przypadek miał miejsce m.in. w wyjazdowym spotkaniu z Villarrealem oraz Vikingurem Reyjkyavik. Teraz będzie musiał to zrobić podczas meczu z izraelskim Hapoelem Beer-Szewa, który odbędzie się 6 października o godzinie 18.45.

W poprzednich sytuacjach, zamiast firmy STS, pojawił się logotyp Fundacji STS. Zupełnie inaczej będzie w najbliższym pucharowym spotkaniu. Na przodzie trykotów poznańskiej drużyny pojawi się logo jednej z trzech zaproszonych organizacji do tego głosowania.

- W związku z tym, że w Izraelu zabronione jest reklamowanie nielicencjonowanych w tym kraju firm bukmacherskich, jako spółka respektująca regulacje prawne, postanowiliśmy kolejny raz w porozumieniu z Lechem Poznań udostępnić miejsce na koszulkach. Tym razem jednak nie Fundacji STS, a organizacji, którą wybiorą kibice. Oddajemy im głos

- mówi na oficjalnej stronie internetowej Lecha Poznań Mateusz Juroszek, Prezes STS.

Jedną z tych organizacji są CukierAsy, których ambasadorem jest pomocnik Kolejorza, Jesper Karlstroem. Jest to Stowarzyszenie Rodziców i Opiekunów Dzieci z Cukrzycą. Ich głównym zadaniem jest niesienie wsparcia dzieciom zmagającym się z cukrzycą typu 1. Oprócz tego to również aktywizacja dzieci do uprawiania sportu.

- Ewentualna wygrana pozwoliłaby nam nie tylko na większe nagłośnienie problemu społecznego, jakim jest cukrzyca. To także szansa na pokazanie innym Słodkim - nie tylko w Polsce, że nieuleczalna choroba nie jest przeszkodą w uprawianiu sportu

- powiedział Mikołaj Illukowicz, założyciel i trener CukierAsów.

W głosowaniu bierze udział również Fundacja DKMS, która pomaga m.in. walczącymi osobom z nowotworem krwi. Organizacja działa także edukacyjnie w zakresie idei oddawania szpiku.

- Dziękujemy za zaproszenie do akcji. Czujemy się wyróżnieni, że spośród tak wielu organizacji, wybrana została Fundacja DKMS. Każda forma promowania ważnych społecznie idei przekłada się na podnoszenie świadomości społeczeństwa na ten temat i mamy nadzieję, że dzięki tej inicjatywie Polacy dowiedzą się więcej o idei dawstwa szpiku

- mówi Joanna Zduńczyk, Kierownik Działu Marketingu Fundacji DKMS.

Trzecią organizacją jest Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę, która od 30 lat chroni najmłodszych przed przemocą oraz wykorzystywaniem seksualnym. Znana jest także z prowadzenia telefonu zaufania dla dzieci i młodzieży (tel. 116 111). W 2021 roku konsultanci przeprowadzili ponad 57 tysięcy rozmów.

- Marzymy, żeby dzieci z naszego logo, które są symbolem dawania siły, znalazły się na koszulkach zawodników Lecha i wspierały ich w meczu z Hapoelem

- mówi Monika Kamińska z Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę.

Głosowanie potrwa do 25 września, natomiast wyniki zostaną ogłoszone we wtorek, 27 września. Po zakończeniu udziału lechitów w rozgrywkach europejskich koszulki zostaną przekazane na cel charytatywny.

Wybór organizacji odbywa się na oficjalnej stronie Lecha Poznań i można wziąć udział klikając w ten link.

Trener Przemysław Szurek (z lewej) oraz nowy zawodnik Enei Wojciech Fraś (z prawej) wspólnie uważają, że celem ekipy z Poznania w nowym sezonie będzie utrzymanie się w lidze

Koszykarze Enei Basket Poznań oczekują na inaugurację sezonu...

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na Twitterze!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na Twiterze!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

miejsce #1

Fitbit

Fitbit Charge 4 Czarny

952,93 zł499,00 zł-48%
miejsce #2

Amazfit

Amazfit Band 5 Czarny

199,00 zł105,38 zł-47%
miejsce #3

Forever

Forever Fitband SB-50 różowa

79,00 zł48,90 zł-38%
miejsce #4

Samsung

Samsung Galaxy Fit2 SM-R220 Czarny

249,00 zł233,21 zł-6%
miejsce #5

Huawei

Huawei Watch GT 2 Pro Czarny

829,99 zł
miejsce #6

Huawei

Huawei Watch GT 2 Sport 46mm Czarny

549,00 zł
Materiały promocyjne partnera

Marek Saganowski o Waldemarze Fornaliku

Materiał oryginalny: Logo firmy bukmacherskiej zniknie z koszulek Lecha Poznań. Kibice mogą zdecydować, co pojawi się na froncie trykotów - Głos Wielkopolski

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Więcej informacji na stronie głównej Gol 24
Dodaj ogłoszenie