- Przedstawiamy Wam wyjątkową koszulkę meczową na sezon 2019/2020. Nazwaliśmy ją "Pszczółka", ponieważ chcemy zwrócić uwagę na problem wymierających pszczół. Ule pustoszeją, a to poważnie zagraża rolnictwu (pszczoły zapylaniem odpowiadają za produkcję 3/4 pokarmu dla człowieka) - napisano na profilu na Twitterze toruńskiego klubu. Trykoty Elany przypadły do gustu Francuzom. O polskim drugoligowcu z uznaniem napisał największy dziennik sportowy tego kraju, "L'Equipe".
Nowe koszulki wkrótce znajdą się także w klubowym sklepie. Nowe stroje meczowe przygotowała firma Zina, która jest partnerem technicznym Elany od ubiegłego sezonu.
2. LIGA w GOL24
Wideo
Julia Szeremeta: "Oby mój sukces przyniósł pieniądze do boksu"
Dzieje się w Polsce i na świecie – czytaj na i.pl
Polecane oferty
Materiały promocyjne partnera