Paweł Majka, prezes Motoru Lublin: Robimy wiele działań, aby zwiększyć frekwencję na meczach

Krzysztof Nowacki
Krzysztof Nowacki
Motor Lublin
W sobotę piłkarze Motoru po raz drugi w tym sezonie zagrają na Arenie. Ich pierwszy mecz obserwowało 3554 kibiców. Prezes Paweł Majka twierdzi, że klub pracuje nad kolejnymi udogodnieniami w dystrybucji biletów, żeby przyciągnąć na stadion, jak najwięcej piłkarskich sympatyków.

Czy 3,5 tys. kibiców na pierwszym drugoligowym meczu na Arenie, to wynik pana zadowalający?
Tak. Robimy wiele działań, aby zwiększyć frekwencję na meczach. Osiągnęliśmy szósty wynik ilości widzów na meczu w całej Polsce. Pracujemy dalej, aby było nas więcej.

Przed sezonem udało się uruchomić także stacjonarną sprzedaż biletów. Jest na to duże zapotrzebowanie wśród kibiców?
Sytuacja w kraju dotycząca koronawirusa wprowadziła w sprawie sprzedaży biletów dużo zamieszania. Trudno się zgodzić z możliwością zakupów w galeriach handlowych, a brakiem możliwości sprzedaży biletów na Arenie. Mamy obecnie takie reguły i musimy się do nich dostosować. Zawsze będą kibice, którzy preferują zakup biletów w kasie i my to szanujemy. Równocześnie będzie przyzwyczajać kibiców do zakupów biletów online, wprowadzając różne udogodnienia i rabaty.

Przed meczem z Błękitnymi zmieniła się lokalizacja sprzedaży stacjonarnej wejściówek. Dlaczego?
Jest to sytuacja przejściowa, pracujemy nad uruchomieniem dodatkowych punktów sprzedaży stacjonarnej.

Czy popularne są bilety VIP ze strefą gastronomiczną. W drugiej lidze to będzie większy zastrzyk gotówki dla klubu?
Jak wiadomo zawsze jest zróżnicowany kibic, który chce oglądać mecze na Arenie w różnych warunkach. Strefa VIP cieszy się coraz większą popularnością. Cenimy każdego kibica wspierającego klub. Kibicom ze strefy VIP proponujemy dodatkowo różne formy płatnej reklamy i promocji na Arenie

Klub planuje kolejne udogodnienia dla kibiców w kwestii sprzedaży biletów, wejścia na stadion?
Tak, chcemy wprowadzić jak najwięcej ułatwień. Naturalnie na to potrzeba czasu i środków finansowych dlatego będą one wprowadzane stopniowo. Analizujemy wspólnie z MOSiR możliwość zmiany czytników aby móc "zczytać" bilet przy kołowrotach z telefonu. Operatorem Areny jest MOSiR, na Arenie został wybrany kilka lat temu system. Obecnie wspólnie analizujemy jak to możemy usprawnić.

Kibice na meczu Motor Lublin - Znicz Pruszków. Zobacz zdjęcia

Piłkarz Motoru Lublin wziął ślub. Zobacz zdjęcia jego wybranki

Polak czempionem UFC

Wideo

Materiał oryginalny: Paweł Majka, prezes Motoru Lublin: Robimy wiele działań, aby zwiększyć frekwencję na meczach - Kurier Lubelski

Komentarze 1

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

M
Marek

Fajnie że coś się dzieje w lubelskim sporcie. Każda forma propagowania go na plus. Piłka nożna, ręczna, koszykówka, siatkówka, żużel itd.

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3