Pepsi Arena, czyli nowa nazwa stadionu Legii już obowiązuje

Piotr Szymański
PepsiCo sponsorem tytularnym stadionu Legii
PepsiCo sponsorem tytularnym stadionu Legii informacja prasowa/United PR
Firma PepsiCo została sponsorem tytularnym stadionu przy ul. Łazienkowskiej 3, uzyskując prawo do jego brandingu oraz dystrybucji napojów ze swojej linii produktowej kibicom i piłkarzom Legii Warszawa. Na czas trwania porozumienia obowiązywać będzie nazwa marketingowa stadionu „Pepsi Arena”.

Legia Warszawa - wyniki, mecze, live - więcej o "Wojskowych" na stronie klubowej

Jednocześnie zmianie nie ulega nazwa administracyjna ani historyczna obiektu. Umowa sponsorska pomiędzy Klubem Piłkarskim Legia Warszawa, a firmą PepsiCo została zawarta na okres trzech lat.

Dotychczas firma PepsiCo swoje zaangażowanie we wspieranie obiektów sportowych koncentrowała głównie w Ameryce Północnej. Współpraca z Klubem Piłkarskim Legia Warszawa jest pierwszą tego typu inwestycją PepsiCo w Europie.

W ramach umowy nad wejściami na stadion pojawią się cztery neony z nazwą „Pepsi Arena”. Dodatkowe elementy brandingu znajdą się m.in. wzdłuż balustrady trybuny górnej, na bandach otaczających płytę boiska, na parkingu i promenadzie stadionu, a także wewnątrz trybun w klubie biznesowym i w hallu obok sali konferencyjnej dla mediów.

Firma PepsiCo uzyskała prawo do sprzedaży na stadionie napojów ze swojej linii produktowej. Ponadto napój izotoniczny Gatorade, przeznaczony, dla sportowców i osób aktywnych fizycznie, stał się oficjalnym napojem Klubu Piłkarskiego Legia Warszawa.

- Wybór obiektu sportowego w Polsce - jako pierwszego w Europie - świadczy o znaczeniu naszego rynku dla firmy PepsiCo. Jesteśmy bardzo zadowoleni z nawiązania współpracy z Klubem Legia Warszawa. Dzięki niej możliwe będzie wykorzystanie w pełni potencjału jednego z najnowocześniejszych stadionów w naszym kraju - powiedziała Anna Tutak-Kordyl, Dyrektor Generalny Kategorii Napojów Pepsi-Cola General Bottlers Poland Sp. z o.o.

- Umowa z firmą PepsiCo stwarza dla Klubu nowe możliwości rozwoju. Zależy nam na budowaniu silnej drużyny nie tylko w Polsce, ale również w skali europejskiej. Aby zrealizować te cele konieczna jest współpraca z silnymi partnerami takimi jak PepsiCo. Cieszymy się, że udało nam się sfinalizować umowę i jestem przekonany, że współpraca przyniesie wymierne korzyści obu stronom - powiedział Paweł Kosmala, prezes Legii Warszawa.

Źródło: Informacja prasowa

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3