Korona Kielce przedstawiła nowego sponsora. Została nim firma Enea
Pozyskanie tego sponsora ma być ważnym wsparciem dla kieleckiego klubu.
- Pracuję w klubie od listopada 2020 roku. Przez ponad dwa lata robiłem wszystko, żeby klub się rozwijał, żeby szedł do przodu. Tych celów było i jest wiele. Bardzo się cieszę, że firma Enea, tak ważny podmiot na polskim rynku, staje się sponsorem Korony
- powiedział Łukasz Jabłoński, prezes Korony. - Cieszę się, że mogę liczyć na pomoc pani minister Anny Krupki. Los Korony nigdy nie był i wierzę, że nie będzie jej obojętny. Wierzę, że to będzie fajny zwrot w historii klubu. Jeszcze raz dziękuję pani minister za pomoc - dodał Łukasz Jabłoński.
Zobacz zapis transmisji:
Dla mnie to również ważny dzień. Klub, któremu kibicuję zyskuje ważnego sponsora, uznaną spółkę Skarbu Państwa. To ważne tym bardziej, iż odbywa się to w roku jubileuszowym dla klubu. Chcemy, żeby Korona rozwijała się kompleksowo. Myślimy nie tylko o pierwszej drużynie, ale również o grupach młodzieżowych
- powiedziała wiceminister sportu Anna Krupka.
Prezes Łukasz Jabłoński powiedział, że nie może ujawnić kwoty, jaką Enea wesprze klub, ale zaznaczył, że jest ona istotna dla Korony. Umowa została podpisana na rok. Logotyp nowego sponsora będzie między innymi na strojach treningowych, na reklamach na stadionie, w telewizji klubowej.
- Enea od lat wspiera sport na obszarach swojej działalności. Biznesowo obecni jesteśmy także na kielecczyźnie za sprawą Enei Połaniec. Wielu naszych pracowników ze świętokrzyskiego kibicuje Koronie Kielce, to też powód, dla którego zostaliśmy sponsorem strategicznym klubu – powiedział Artur Murawski, dyrektor Departamentu Sponsoringu, Promocji i Zarządzania Marką w Enei. - Chcemy, by wsparcie Enei pomogło Koronie nie tylko w utrzymaniu drużyny w rozgrywkach Ekstraklasy, ale także w dalszym rozwoju klubu - dodał Murawski.
Enea od lat wspiera sport: zawodowy i młodzieżowy, będąc sponsorem tytularnym m.in. drużyn siatkarskich i koszykarskich oraz imprez triathlonowych, m.in. Enea Bydgoszcz Triathlon oraz Enea IRONMAN Gdynia. Edukację sportową dzieci promuje w ramach projektu Enea Akademia Sportu, wspierając Akademię Warty Poznań i Akademię Lecha Poznań. Firma jest sponsorem m.in. Polskiego Związku Towarzystw Wioślarskich oraz Polskiego Związku Tenisa Stołowego. Ambasadorską marki jest Natalia Partyka, utytułowana zawodniczka tenisa stołowego i wielokrotna uczestniczka igrzysk olimpijskich i medalistka igrzysk paraolimpijskich.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na Twitterze!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Dzieje się w Polsce i na świecie – czytaj na i.pl
- Trump zostanie sam ze swoimi problemami? Odcinają się od niego nawet najbliżsi
- Perfekcyjna Pani Domu razem z mężem urządziła swój ogród. Postawili tam nawet palmy
- Czarne chmury nad liderem Rammstein. Muzyk reaguje na oskarżenia o molestowanie
- 40 lat temu odbył się pierwszy rodzinny poród w Polsce. Wszystko dzięki sprytowi ojca