Pogoń najbardziej medialna w I lidze

/Informacja prasowa
Uzyskała dopiero piąte miejsce w tabeli, nie wywalczyła awansu, ale i tak jest najbardziej popularnym klubem I ligi.

Informacje o Pogoni Szczecin pojawiały się w mediach częściej niż o Górniku Zabrze i Widzewie Łódź, które w przyszłym sezonie zagrają w Ekstraklasie – wynika z badania POLSKA PIŁKA przeprowadzonego przez PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.

Na temat Pogoni Szczecin w maju pojawiło się 1145 publikacji – w tym prawie 700 w prasie i niemal 450 w Internecie. Większość publikacji ukazała się w gazetach regionalnych. Do odbiorców prasy w całym kraju mogło dotrzeć jedynie niecałe 180 artykułów. To mniej niż w przypadku Górnika Zabrze, który ogółem zanotował wyraźnie mniejszą liczbę doniesień medialnych.

Badanie POLSKA PIŁKA objęło 1000 tytułów prasy ogólnopolskiej i regionalnej oraz 20 największych portali internetowych. Prezentowane wyniki dotyczą materiałów opublikowanych od 1 do 31 maja 2010.

Co ciekawe, mimo że Pogoń Szczecin zanotowała najwięcej publikacji ze wszystkich klubów pierwszoligowych, ich wartość była niższa aniżeli materiałów o Górniku Zabrze. Ekwiwalent reklamowy doniesień o drużynie ze Szczecina oszacowano na 7,3 mln złotych przy 8 milionach, jakie uzyskali zabrzanie.

Znacznie mniej medialny był drugi z zespołów, który wywalczył awans do Ekstraklasy - Widzew Łódź, o którym ukazało się niecałe 700 publikacji. Wyceniono je na 4,6 mln złotych.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gol24.pl Gol 24