Pogoń Szczecin sprzedaje wirtualne bilety i dobrze to jej idzie

Jakub Lisowski
Jakub Lisowski
Wirtualny bilet na mecz Pogoni z Zagłębiem Lubin
Wirtualny bilet na mecz Pogoni z Zagłębiem Lubin Materiały Pogoni Szczecin
Tysiąc sprzedanych biletów po czterech godzinach akcji, a po pierwszej dobie – ponad 2500. Co ciekawe – mniejszym zainteresowaniem cieszą się wirtualne piwo i kiełbasa.

Jeśli ktoś przez okres związany z pandemią koronawirusa na całym świecie przechodzi jak przez mękę (oczywiście oprócz chorych) to są to na pewno sportowi kibice. Nie ma rozgrywek, większość lig zakończyła sezony, a kolejne imprezy są przekładane. Jeszcze niedawno tylko najwięksi optymiści wierzyli, że na boiska powrócą piłkarze.

Sytuacja epidemiologiczna staje się jednak coraz lepsza i coraz więcej krajów daje zielone światło na wznowienie rozgrywek piłkarskich. Już w ten weekend będziemy emocjonować się meczami Bundesligi, a za dwa tygodnie – polskiej PKO Ekstraklasy.

Ale – musimy się jeszcze przyzwyczaić, że trybuny będą zamknięte dla kibiców. Te obostrzenia będą luzowane, jednak pełna normalność może wrócić z nowym sezonem.

Kibice o swoich klubach nie zapomnieli i w różnych miejscach świata inicjowane były akcje wsparcia. Fani Pogoni Szczecin nie są wyjątkiem – sami zaproponowali, by klub zaczął sprzedawać wirtualne bilety. Tak w formie pamiątki, dowodu na tęsknotę i przywiązanie. Działacze długo wstrzymywali się z decyzjami, choć byli tym zainteresowani. Były też pomysły, by fani mogli wykupić też swoje podobizny (na makietach) na krzesełkach, ale akurat z tej opcji klub zrezygnował.

ZOBACZ TEŻ:

W czwartek w samo południe Pogoń rozpoczęła jednak sprzedaż wirtualnych biletów (idea i regulamin na stronie wirtualne.pogonszczecin.pl i tylko za jej pośrednictwem można dokonać zakupu), a pomysł chwycił.

- Licznik się kręci, licznik się nie zatrzymuje! Wczoraj, równo w południe, rozpoczęliśmy akcję sprzedaży wirtualnych biletów na mecze Pogoni. Już od pierwszych minut cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem. Nie można się temu dziwić - jest dedykowana dla Was, podsuwaliście nam ten pomysł w ostatnich dniach wielokrotnie – podkreślił klub w piątkowym komunikacie.

Po pierwszych czterech godzinach akcji sprzedanych było tysiąc wirtualnych wejściówek, na koniec dnia – 2000, a po pierwszej dobie – ponad 2500. Rekordzista zakupił 50 biletów na jeden mecz.

Zasady są proste – każdy może kupić dowolną liczę wirtualnych biletów. Do biletu, który kosztuje tylko 5 zł, może dokupić też piwo (za złotówkę) i kiełbasę (też za złotówkę), czyli tradycyjne stadionowe posiłki. Po sprzedaży widać, że kibice są raczej „sportowi”, bo piw i kiełbas sprzedano znacznie mniej.

- Cały proces zakupowy został maksymalnie uproszczony. Wchodzisz, klikasz, kupujesz, wspierasz Dumę Pomorza. Odwdzięczymy się personalizowanym, elektronicznych biletem w formie dedykowanej grafiki. Możesz wpisać tam imię i nazwisko, a także co tylko zechcesz. Na każdy mecz przygotujemy inny wzór biletu, z wizerunkami kolejnych piłkarzy. Po latach cały zestaw wirtualnych biletów może stać się rewelacyjną pamiątką niezwykłego, z wielu względów, sezonu – zachęcają działacze Pogoni.

Obecnie sprzedawane są bilety na mecze z Zagłębiem i Cracovią, a wkrótce klub ruszy ze sprzedażą na mecz z Lechem w Poznaniu.

Co z karnetami?

Sprzedaż wirtualnych biletów to jedno, ale Pogoń pamięta też o karnetowiczach, którzy zakupili wejściówki przed startem wiosny, a teraz nie mogą wchodzić na obiekt.

- Z uwagi na bieżącą sytuację i wciąż niepewny ostateczny kształt rozgrywek sezonu 2019/20 (a co za tym idzie, brak możliwości oszacowania rzeczywistej wielkości strat poniesionych wskutek pandemii) klub prosi właścicieli karnetów o cierpliwość – głosi komunikat. - Dokładne zasady rozliczeń zostaną podane niezwłocznie po zakończeniu sezonu 2019/20. Żaden z kibiców Pogoni nie będzie poszkodowany. Właścicielom karnetów zostaną udostępnione przynajmniej trzy rozwiązania do dobrowolnego wyboru. Jedną z opcji będzie oczywiście zwrot proporcjonalnej wartości „niewykorzystanego” karnetu, natomiast zostanie również zaproponowana możliwość skorzystania z dwóch innych, atrakcyjnych i ciekawych rozwiązań.

Kibice reagują spokojnie. Nie brakuje osób, które nie chcą zwrotu pieniędzy rozumiejąc problemy finansowe klubu.

ZOBACZ TEŻ:

Stadion Pogoni: Pośpiech przy przesuwaniu boiska dla piłkarz...

Dramat Pawła Brożka. Czy zakończy karierę?

Wideo

Materiał oryginalny: Pogoń Szczecin sprzedaje wirtualne bilety i dobrze to jej idzie - Głos Szczeciński

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3