Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Pogoń Szczecin sprzedaje wirtualne bilety i dobrze to jej idzie

Jakub Lisowski
Jakub Lisowski
Wirtualny bilet na mecz Pogoni z Zagłębiem Lubin
Wirtualny bilet na mecz Pogoni z Zagłębiem Lubin Materiały Pogoni Szczecin
Tysiąc sprzedanych biletów po czterech godzinach akcji, a po pierwszej dobie – ponad 2500. Co ciekawe – mniejszym zainteresowaniem cieszą się wirtualne piwo i kiełbasa.

Jeśli ktoś przez okres związany z pandemią koronawirusa na całym świecie przechodzi jak przez mękę (oczywiście oprócz chorych) to są to na pewno sportowi kibice. Nie ma rozgrywek, większość lig zakończyła sezony, a kolejne imprezy są przekładane. Jeszcze niedawno tylko najwięksi optymiści wierzyli, że na boiska powrócą piłkarze.

Sytuacja epidemiologiczna staje się jednak coraz lepsza i coraz więcej krajów daje zielone światło na wznowienie rozgrywek piłkarskich. Już w ten weekend będziemy emocjonować się meczami Bundesligi, a za dwa tygodnie – polskiej PKO Ekstraklasy.

Ale – musimy się jeszcze przyzwyczaić, że trybuny będą zamknięte dla kibiców. Te obostrzenia będą luzowane, jednak pełna normalność może wrócić z nowym sezonem.

Kibice o swoich klubach nie zapomnieli i w różnych miejscach świata inicjowane były akcje wsparcia. Fani Pogoni Szczecin nie są wyjątkiem – sami zaproponowali, by klub zaczął sprzedawać wirtualne bilety. Tak w formie pamiątki, dowodu na tęsknotę i przywiązanie. Działacze długo wstrzymywali się z decyzjami, choć byli tym zainteresowani. Były też pomysły, by fani mogli wykupić też swoje podobizny (na makietach) na krzesełkach, ale akurat z tej opcji klub zrezygnował.

ZOBACZ TEŻ:

W czwartek w samo południe Pogoń rozpoczęła jednak sprzedaż wirtualnych biletów (idea i regulamin na stronie wirtualne.pogonszczecin.pl i tylko za jej pośrednictwem można dokonać zakupu), a pomysł chwycił.

- Licznik się kręci, licznik się nie zatrzymuje! Wczoraj, równo w południe, rozpoczęliśmy akcję sprzedaży wirtualnych biletów na mecze Pogoni. Już od pierwszych minut cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem. Nie można się temu dziwić - jest dedykowana dla Was, podsuwaliście nam ten pomysł w ostatnich dniach wielokrotnie – podkreślił klub w piątkowym komunikacie.

Po pierwszych czterech godzinach akcji sprzedanych było tysiąc wirtualnych wejściówek, na koniec dnia – 2000, a po pierwszej dobie – ponad 2500. Rekordzista zakupił 50 biletów na jeden mecz.

Zasady są proste – każdy może kupić dowolną liczę wirtualnych biletów. Do biletu, który kosztuje tylko 5 zł, może dokupić też piwo (za złotówkę) i kiełbasę (też za złotówkę), czyli tradycyjne stadionowe posiłki. Po sprzedaży widać, że kibice są raczej „sportowi”, bo piw i kiełbas sprzedano znacznie mniej.

- Cały proces zakupowy został maksymalnie uproszczony. Wchodzisz, klikasz, kupujesz, wspierasz Dumę Pomorza. Odwdzięczymy się personalizowanym, elektronicznych biletem w formie dedykowanej grafiki. Możesz wpisać tam imię i nazwisko, a także co tylko zechcesz. Na każdy mecz przygotujemy inny wzór biletu, z wizerunkami kolejnych piłkarzy. Po latach cały zestaw wirtualnych biletów może stać się rewelacyjną pamiątką niezwykłego, z wielu względów, sezonu – zachęcają działacze Pogoni.

Obecnie sprzedawane są bilety na mecze z Zagłębiem i Cracovią, a wkrótce klub ruszy ze sprzedażą na mecz z Lechem w Poznaniu.

Co z karnetami?

Sprzedaż wirtualnych biletów to jedno, ale Pogoń pamięta też o karnetowiczach, którzy zakupili wejściówki przed startem wiosny, a teraz nie mogą wchodzić na obiekt.

- Z uwagi na bieżącą sytuację i wciąż niepewny ostateczny kształt rozgrywek sezonu 2019/20 (a co za tym idzie, brak możliwości oszacowania rzeczywistej wielkości strat poniesionych wskutek pandemii) klub prosi właścicieli karnetów o cierpliwość – głosi komunikat. - Dokładne zasady rozliczeń zostaną podane niezwłocznie po zakończeniu sezonu 2019/20. Żaden z kibiców Pogoni nie będzie poszkodowany. Właścicielom karnetów zostaną udostępnione przynajmniej trzy rozwiązania do dobrowolnego wyboru. Jedną z opcji będzie oczywiście zwrot proporcjonalnej wartości „niewykorzystanego” karnetu, natomiast zostanie również zaproponowana możliwość skorzystania z dwóch innych, atrakcyjnych i ciekawych rozwiązań.

Kibice reagują spokojnie. Nie brakuje osób, które nie chcą zwrotu pieniędzy rozumiejąc problemy finansowe klubu.

ZOBACZ TEŻ:

Przebudowa stadionu Pogoni - stan 12 maja 2020

Stadion Pogoni: Pośpiech przy przesuwaniu boiska dla piłkarz...

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Powrót reprezentacji z Walii. Okęcie i kibice

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Pogoń Szczecin sprzedaje wirtualne bilety i dobrze to jej idzie - Głos Szczeciński

Wróć na gol24.pl Gol 24