Rewolucja w 1. lidze! Jest sponsor tytularny rozgrywek i oficjalny serwis

red
1 liga ma sponsora tytularnego
1 liga ma sponsora tytularnego Tomasz Biliński
Udostępnij:
W poniedziałek w siedzibie Polskiego Związku Piłki Nożnej podpisano umowę między PZPN a firmą Nice, na mocy której producent i dystrybutor automatyki do bram i rolet został sponsorem tytularnym rozgrywek 1. ligi. Kontrakt będzie obowiązywał do zakończenia rundy wiosennej sezonu 2016/2017 oraz w sezonie 2017/2018. W tym okresie rozgrywki będą nosiły nazwę Nice 1 Liga.

- Podpisanie umowy sponsoringowej z firmą Nice jest kolejnym etapem budowy marki i prestiżu rozgrywek 1 ligi. Dzięki wspólnemu zaangażowaniu kierownictwa PZPN i PLP dwa lata temu pozyskaliśmy godnego partnera telewizyjnego ligi - Telewizję Polsat. Naturalną konsekwencją tego kroku jest podpisanie teraz umowy ze sponsorem tytularnym. Wysoki poziom organizacyjny jak i nieustannie rosnący zasięg medialny rozgrywek 1 Ligi sprawił, że rozgrywki te stały się atrakcyjnym produktem dla sponsorów. Jako federacja cieszymy się z tych pozytywnych zmian i nadal będziemy mocno wspierać Zarząd Pierwszej Ligi Piłkarskiej w dalszej profesjonalizacji rozgrywek 1 Ligi. Gorąco wierzymy, że zaangażowanie nowego sponsora tytularnego ligi, firmy Nice, jeszcze bardziej wpłynie na promocję i atrakcyjność tych rozgrywek - powiedział Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN.

- Od blisko 15 lat Nice wspiera polski sport. Działania, które zrodziły się z pasji, dzisiaj stanowią przemyślaną i spójną strategię marketingową, która pozwala na zwiększenie świadomości marki wśród obecnych oraz przyszłych użytkowników produktów Nice oraz daje marce bardzo duży zwrot reklamowy. Na przestrzeni ostatnich lat Nice był m.in. sponsorem żużlowej reprezentacji Polski, oficjalnym partnerem rozgrywek piłkarskiej Ekstraklasy czy pierwszym w historii sponsorem sędziów PZPN. Jesteśmy przekonani, że dzięki wspólnej pracy doprowadzimy teraz do pełnej profesjonalizacji rozgrywek zaplecza Ekstraklasy, a mecze Nice 1 Ligi będą ciekawymi widowiskami sportowymi dla widzów zgromadzonych na trybunach stadionów oraz przed telewizorami. Już wkrótce będziemy mieli okazję ogłosić jeszcze jedną umowę na sponsoring tytularny ligi sportowej w Polsce, więc pod tym względem także będziemy liderem w kraju - mówił Adam Krużyński, Dyrektor Zarządzający Nice Polska.

Podpisany kontrakt przewiduje, że począwszy od rundy wiosennej bieżącego sezonu zostanie wprowadzona nowa identyfikacja wizualna ligi. Nowy logotyp rozgrywek pojawi się na koszulkach meczowych wszystkich drużyn, centralnym miejscu band reklamowych oraz na ściankach do wywiadów. Logotyp będzie prezentowany również w trakcie transmisji meczów prowadzonych przez telewizję Polsat.

- W ciągu ostatnich kilku miesięcy kluby i liga wykonały ogromną pracę, by przygotować się na ten moment. Cieszymy się, że 1 liga jest coraz bardziej atrakcyjna dla kibiców i reklamodawców. To krok milowy w rozwoju naszego projektu, ale na pewno nie ostatni. Przed nami wciąż wiele pracy, ale ze wsparciem nowych sponsorów i partnerów z przyjemnością będziemy podnosić poziom rozgrywek i ich marketingową oprawę - powiedziała Martyna Pajączek, prezes Zarządu Pierwszej Ligi Piłkarskiej.

Sponsor tytularny to nie jedyna nowość dotycząca rozgrywek 1 ligi. Wraz z powrotem klubów pierwszoligowych na boiska uruchomiony zostanie całkowicie nowy oficjalny serwis internetowy poświęcony rozgrywkom. Tym samym strona www.1liga.org będzie centrum informacji o rozgrywkach.

źródło: Łączy nas piłka

1. LIGA w GOL24

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na Twitterze!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na Twiterze!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Komentarze 7

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

O
Oli
Świetna wiadomość, że jest sponsor. Może z czasem zostanie przywrócona normalność 2 lidze (obecnie nazywanej 1 ligą). Jeżli piłki nożnej nie ma w telewizji naziemnej to nie ma mowy tu o promowaniu polskiej piłki. Wystarczy spojrzeć ile chodziło ludzi na mecze piłkarskie przed pojawieniem się Canal + i rozpoczęciem epoki depopularyzacji polskiej piłki ligowej. Bez piłki w telewizji naziemnej nie będzie nowych sponsorów ani promocji piłki, nie ważne ile by ktoś kitu wciskał. Jeśli czegoś nie widać, to po co o tym rozmawiać. W tej chwili przypadkowi ludzie (nie kibice) nie zdarzają się na stadionach okazjonalnie w trakcie ważniejszych meczy. Kiedyś to była norma, że przy meczu z ważniejszymi klubami w mieście było czuć niemalże świąteczną atmosferę i podekscytowanie. W tej chwili po odcięciu piłki od ludzi jest ona tylko dla kibiców. Zaś transmisje telewizyjne to już oczywiście to tylko dla garstki ludzi. Czas zacząć słuchać prawdziwych ekonomistów a nie złodziei sięgających po pieniądze nie w tą stronę.
O
Oli
Świetna wiadomość, że jest sponsor. Może z czasem zostanie przywrócona normalność 2 lidze (obecnie nazywanej 1 ligą). Jeżli piłki nożnej nie ma w telewizji naziemnej to nie ma mowy tu o promowaniu polskiej piłki. Wystarczy spojrzeć ile chodziło ludzi na mecze piłkarskie przed pojawieniem się Canal + i rozpoczęciem epoki depopularyzacji polskiej piłki ligowej. Bez piłki w telewizji naziemnej nie będzie nowych sponsorów ani promocji piłki, nie ważne ile by ktoś kitu wciskał. Jeśli czegoś nie widać, to po co o tym rozmawiać. W tej chwili przypadkowi ludzie (nie kibice) nie zdarzają się na stadionach okazjonalnie w trakcie ważniejszych meczy. Kiedyś to była norma, że przy meczu z ważniejszymi klubami w mieście było czuć niemalże świąteczną atmosferę i podekscytowanie. W tej chwili po odcięciu piłki od ludzi jest ona tylko dla kibiców. Zaś transmisje telewizyjne to już oczywiście to tylko dla garstki ludzi. Czas zacząć słuchać prawdziwych ekonomistów a nie złodziei sięgających po pieniądze nie w tą stronę.
G
Gość
Mają zlikwidować
G
Gość
A w B klasie też będą zmiany?
G
Gość

co z tego będzie miał MKS Kluczbork?

t
triki
Każdy kibic piłki nożnej powinien znać Dawida Krzyżowskiego, to jeden z najlepszych Polskich Football Freestylerów,a Jego triki możecie zobaczyć na pl-pl.facebook.com/dawid.krzyzowski.football.freestyler
R
Rexiu
Ile kasy dostanie kazdy klub?
Więcej informacji na stronie głównej Gol 24
Dodaj ogłoszenie