Przyszłość Ostrowskiego nadal nieznana
WKS jako marka zajął 2. miejsce w pierwszej edycji konkursu polskich kampanii sportowych. Wrocławianie z tytułem "Silver Champ" przegrali tylko z siatkarską drużyną Skrą Bełchatów, która otrzymała tytuł "Gold Champ". Trzecie miejsce i tym samym "Bronze Champ" ex aequo uzyskały również zespoły polskiej Ekstraklasy, Legia Warszawa i Ruch Chorzów.
Samo przedsięwzięcie jest przede wszystkim kreowane jako pomoc polskiemu sportowi. Łączenie biznesu ze sportem, biznesu prywatnego z państwowym co owocuje promocją samego sportu i kultury fizycznej. Ci, którzy znacząco przyczynili się ku rozwojowi tych kryteriów zostali wyróżnieni.
W kategorii sportowa marka roku finaliści byli oceniani wedle następujących kryteriów:
1. Jasno określone pozycjonowanie i osobowość pozostająca wierna swoim podstawowym wartościom.
2. Powyższe wartości zostały spełnione w terminie 12 miesięcy.
3. Świadectwo finansowego wzrostu w powyższych założeniach.
4. Znakomita i zauważalna strategia marketingowo/komunikacyjna.
5. Wyraźne odróżnienie od konkurencji.
Wybieranie trwało rok, a zapoczątkowane było poprzez głosowanie on-line. W drugim etapie nominowani zostali oceniani przez jury i kapitułę, w których skład wchodzili wybitni ludzie z otoczenia sportowego w Polsce. Wręczenie nagród i wyróżnień w edycji 2012 The Champ Awards miało miejsce w siedzibie Muzeum Sportu i Turystyki w Warszawie, budynku Polskiego Komitetu Olimpijskiego.
Warto również zaznaczyć, iż laureatami innych kategorii byli m.in. Bohdan Tomaszewski (kat. życiowe osiągnięcia związane ze sportem), czy Robert Lewandowski, Tomasz Majewski, Justyna Kowalczyk i Agnieszka Radwańska (sportowy wzór roku).
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na Twitterze!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?