Po Lechii i Górniku Wisła Kraków będzie trzecim polskim klubem wspieranym przez tę firmę. Trudno jednak upatrywać w Totolotku sponsora strategicznego "Białej Gwiazdy" - jak podaje oficjalna strona klubu z Krakowa, nowy sponsor będzie reklamować się na bandach na stadionie, ściankach do wywiadów i konferencji prasowych, materiałach drukowanych, w mediach społecznościowych i - rzecz jasna - w Internecie. Według informacji "Gazety Krakowskiej" przez dwa lata umowy wpłaci do kulejącego budżetu Wisły około miliona złotych. Na stadionie Wisły ma się również pojawić specjalny punkt bukmacherski, czynny między innymi w dniu meczów.
Podpisanie umowy jest zwieńczeniem kilkumiesięcznych negocjacji, w których jedynie końcowej fazie brali udział przedstawiciele UFA Sports - zewnętrznej firmy odpowiedzialnej za marketing i poszukiwanie sponsorów dla Wisły Kraków. Niemiecka firma wciąż czyni starania w kierunku znalezienia sponsora strategicznego, a zwłaszcza chętnych na miejsce reklamowe na koszulkach piłkarzy "Białej Gwiazdy".
źródło: Wisła Kraków, TVN24/x-news
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?