Uniforia to nowa piłka PKO Ekstraklasy. Zadebiutuje na początku 2020 roku

Krzysztof Kowalski
Krzysztof Kowalski
Eksraklasa S.A.
PKO Ekstraklasa. Uniforia to nowa piłka meczowa, którą rywalizować będzie szesnaście zespołów PKO Ekstraklasy. Zostaną nią rozegrane wszystkie ligowe mecze w 2020 roku.

Uniforia. Nowa oficjalna piłka Ekstraklasy

Uniforia zadebiutuje w PKO BP Ekstraklasie siódmego lutego, podczas 21. kolejki. Ta sama piłka będzie siać postrach wśród bramkarzy na przyszłorocznych Mistrzostwach Europy 2020.

- Od prawie sześciu lat adidas dostarcza nam oficjalne piłki będące synonimem najwyższej jakości i nie inaczej jest tym razem. Uniforia, jaką nasza liga będzie grała od startu piłkarskiej wiosny, to zaawansowana technologia i nowoczesny design, ale przede wszystkim zapowiedź piłkarskiego roku 2020. Oprócz zawodników PKO BP Ekstraklasy, piłką tą grać będą także uczestnicy Mistrzostw Europy, wśród których mam nadzieję, nie zabraknie piłkarzy z polskiej ligi – powiedział Dyrektor Komunikacji, Marketingu i Sprzedaży w Ekstraklasie S.A. Marcin Mikucki.

Nazwa piłki nawiązuje do jedności i euforii - uczuć, które towarzyszą wielkim wydarzeniom piłkarskim. Na jej wygląd składają się szerokie, czarne linie biegnące po piłce, przerywane paletą jasnych kolorów. Jest to ukłon w stronę przekraczania barier i różnorodnych wartości prezentowanych zarówno przez drużyny narodowe jak i kluby.

Adidas Uniforia została wykonana z tej samej wysokowydajnej struktury i paneli, co jej poprzedniczki. Dodatkowo wykorzystano unikalny materiał “Hi-White”, który sprawia, że jest bardziej widoczna dla zawodników.

Siódma piłka Adidasa w Ekstraklasie

- Uniforia to siódma wyprodukowana przez nas piłka, na której znalazło się logo Ekstraklasy. Technologicznie jest to nasz najbardziej zaawansowany produkt. Piłkarzom występującym na najwyższym poziomie umożliwi pokazanie pełni ich umiejętności i uatrakcyjni ligę gradem bramek. Partnerstwo adidas i Ekstraklasy wciąż się rozwija, a nasze długofalowe podejście strategiczne przynosi wymierne korzyści obu stronom – powiedział Krzysztof Łuczakowski, Director Sports Marketing East Europe.

Współpraca między Ekstraklasą i marką adidas trwa od 2014 roku, kiedy to 18 lipca piłkarze po raz pierwszy w Polsce rozegrali mecz piłką Brazuca.

źródło: Ekstraklasa SA

EKSTRAKLASA w GOL24

Więcej o EKSTRAKLASIE - newsy, wyniki, terminarz, tabela, strzelcy

Legia Warszawa transfery. 9 piłkarzy może odejść zimą z Legii Warszawa

od 7 lat
Wideo

Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gol24.pl Gol 24