Porozumienie między Widzewem a STS zawarto na trzy sezony.
- Kontrakt sponsorski z Widzewem to dla nas ważny etap skutecznie i szeroko realizowanej od lat strategii wspierania polskiego sportu. Cieszymy się, że klub o tak bogatej historii ponownie będzie grał w Ekstraklasie, a także dołączy do grona sponsorowanych przez STS podmiotów. Jestem przekonany, że nasza współpraca przyniesie dużo korzyści zarówno STS, jako liderowi rynku bukmacherskiego, jak i Widzewowi, który od lat jest czołową piłkarską marką w Polsce. Skorzystają z niej także kibice, dla których przygotujemy aktywacje i atrakcyjne promocje - mówi Paweł Rabantek, chief marketing officer Grupy STS, cytowany przez klubowy portal.
- Przedstawiamy zupełnie nowego partnera, który uzyskał tytuł oficjalnego sponsora. Myślę, że nawiązanie tej współpracy jest dowodem na organizacyjny rozwój Klubu, ale także potwierdzeniem jego siły marketingowej i społecznego potencjału. Razem z STS, który zagości na koszulce meczowej, wchodzimy na boiska PKO BP Ekstraklasy. Mam nadzieję, że kibice również będą zadowoleni, bo potencjalne promocje i oferta zapowiadają się ciekawie - powiedział Michał Rydz, wiceprezes Widzewa Łódź.
Kontrakt będzie obowiązywać przez trzy kolejne sezony, do czerwca 2025 roku. Logo bukmachera pojawi się na rękawach strojów meczowych, a także m.in. na bandach LED oraz koronie stadionu przy al. Piłsudskiego. Współpraca obejmie także działania digital (w mediach społecznościowych, na stronie www i newsletterach). STS planuje również specjalne aktywacje skierowane do klubu i kibiców – zarówno online, jak i offline
STS znany jest jako zaangażowany sponsor, którego aktywność znacznie wykracza poza ekspozycję logotypu. W bieżącym roku bukmacher we współpracy z Polską Ligą Siatkówki przeprowadził akcję „Gotowi na Challenge”, a także licytację koszulek Lecha Poznań, w których piłkarze Kolejorza zagrali po zdobyciu mistrzostwa Polski w ostatnim meczu Ekstraklasy 2021/2022. Wcześniej z Jagiellonią Białystok największy polski bukmacher zorganizował głosowanie na projekt graficzny nowego autokaru oraz wyglądu sali treningowej klubu. Dobrze znana kibicom też jest akcja #KoszulkaNaBasel, w której sympatycy Lecha Poznań mogli wybrać organizację, której logotyp pojawił się na trykotach meczowych podczas wyjazdowego spotkania w eliminacjach Ligi Mistrzów z FC Basel, a także mecenat nad muralem Kazimierza Górskiego w Warszawie, powstałym z okazji 100. rocznicy urodzin najwybitniejszego polskiego trenera.
STS jest największym prywatnym sponsorem polskiego sportu. Oprócz Widzewa firma wspiera między iinymi: piłkarską reprezentację Polski, Lecha Poznań, Jagiellonię Białystok, Zagłębie Lubin oraz Polską Ligę Siatkówki.
Konferencja prasowa po meczu Korona Kielce - Radomiak Radom 4:0
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?