Przypomnijmy, że w grudnia 2018 roku Widzew szukał następcy prezesa Przemysława Klementowskiego. Wówczas w klubie postanowiono nawet wystosować ogłoszenie. Trafiło ono na oficjalną witrynę. Jakie były wymagania? Między innymi wyższe wykształcenie, minimum 5-letnie doświadczenie w kierowaniu spółkami, czy bardzo dobra znajomość języka angielskiego. Większość punktów napisana jest w sposób przypominający funkcjonowanie korporacji, a nie klubu piłkarskiego. Jak to się skończyło, pewnie kibice dobrze pamiętają.
A teraz w komunikacie można przeczytać:
Widzew ogłasza nabór na stanowisko wiceprezesa zarządu Spółka Akcyjna Widzew Łódź poszukuje kandydata na stanowisko Wiceprezesa Zarządu/Dyrektora ds. Marketingu, Sprzedaży i Komunikacji.
Do zadań osoby zatrudnionej należeć będzie:
Dbanie o wizerunek Klubu;
- Stworzenie strategii marketingowej;
- Organizacja Działu Marketingu;
- Ustalenie budżetu marketingowego i nadzór nad nim;
- Koordynowanie prac w obszarach marketingu, kontaktów z biznesem, komunikacji i PR (z uwzględnieniem klubowej telewizji i radia), CSR, sklepu stacjonarnego i internetowego;
- Kontakty z obecnymi sponsorami i partnerami biznesowymi;
- Pozyskiwanie nowych sponsorów oraz negocjowanie z nimi umów;
- Reprezentowanie Klubu podczas spotkań z partnerami zewnętrznymi;
- Zarządzanie zespołem, dbanie o rozwój kompetencji i skuteczne motywowanie pracowników.
Od kandydatów oczekujemy:
- Wyższego wykształcenia (kierunek/specjalność Marketing może być dodatkowym atutem);
- Minimum 3-letniego doświadczenia w Zarządach Spółek lub na stanowiskach Dyrektora ds. Marketingu lub Sprzedaży;
- Bardzo dobrej znajomości jęz. angielskiego na poziomie wysokiej komunikatywności w mowie i piśmie (w tym znajomości terminologii języka biznesowego);
- Znajomości narzędzi marketingu tradycyjnego i internetowego, w tym marketingu sportowego;
- Doświadczenia w negocjowaniu umów handlowych;
- Umiejętności kreatywnego myślenia, budowania relacji interpersonalnych, pracy w zespole i analitycznego myślenia;
- Umiejętności pracy pod presją czasu;
- Umiejętności ustalania KPI dla działań marketingowych w Klubie;
- Poczucia odpowiedzialności za realizację założonych celów;
- Atutem może być znajomość specyfiki funkcjonowania klubu sportowego oraz kibicowanie Klubowi;
- Poszanowania tradycji i wartości Klubu.
Konferencja prasowa po meczu Korona Kielce - Radomiak Radom 4:0
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?