Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Wisła Kraków otrzymała prestiżową nagrodę za zimową kampanię

Bartosz Karcz
Bartosz Karcz
youtube
Wisła Kraków została nagrodzona za kampanię, którą przeprowadziła wiosną przy sprzedaży karnetów. Nagroda jest prestiżowa, ponieważ „Biała Gwiazda” została wyróżniona polską edycją jednej z największych nagród marketingowych i komunikacyjnych na świecie - Effie. Wisła otrzymała srebrną statuetkę.

Krakowski klub został nagrodzony za akcję „Czyny. Nie słowa #prawdziwaWISŁA”, którą przygotowała agencja Brainbox. Przypomnijmy, że akcja miała miejsce przed startem rundy wiosennej, gdy po zimowych zawirowaniach Wisła rozpoczęła sprzedaż karnetów. W specjalnie przygotowanym filmie wzięli udział nie tylko piłkarze, ale również inni ludzie mocno związani z „Białą Gwiazdą”, w tym zmarli w tym roku legendarny klubowy szewc Władysław Nowakowski i mama Kazimierza Kmiecika Julia.

Jest również oczywiście Jakub Błaszczykowski, który tak mocno włączył się w akcję ratowania Wisły. Cała akcja nie byłaby jednak możliwa bez kibiców, bo to oni byli tak naprawdę inspiracją do powstania tej kampanii. Najpierw bowiem zbierali pieniądza na ratowanie ukochanego klubu, później błyskawicznie wykupili akcje za 4 mln złotych, a następnie ponad 15 tysięcy karnetów. Do tego ostatniego w jakimś stopniu przyczyniła się nagrodzona kampania.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo

Materiał oryginalny: Wisła Kraków otrzymała prestiżową nagrodę za zimową kampanię - Gazeta Krakowska

Wróć na gol24.pl Gol 24