Już rok temu, gdy Wisła walczyła o przetrwanie, przygotowano specjalną kampanię zachęcającą do kupowania karnetów. Wtedy pod hasłem: „Czyny. Nie słowa. #prawdziwaWISŁA” Efekt był znakomity, bo klub sprzedał m.in. dzięki tej promocji, rekordową liczbę, ponad 15 tysięcy abonamentów. Tamta kampania spotkała się z bardzo pozytywnym odbiorem nie tylko sportowego świata. Wisła otrzymała bowiem za nią jedną z najbardziej prestiżowych nagród marketingowych i komunikacyjnych na świecie - Effie.
Teraz klub z ul. Reymonta znów oparł się na emocjach. W nieco ponad dwuminutowym filmiku główną rolę odgrywają kibice. Całość kończą, wspomniane na wstępie hasła: „Wisła to my! Kibice.” oraz "Nigdy nie zginie"
Tutaj znajdziesz więcej informacji o Wiśle Kraków
Follow @sportmalopolska
Zobacz, jak wygląda Małopolska Jedenastka Roku 2019:
- Gdzie mieszkają fani Cracovii, a gdzie Wisły? Kibicowska mapa Krakowa
- Szczęśliwy Gieorgij Żukow. Wiślakowi urodził się syn
- Kibice Cracovii po sylwestrze odwiedzili stadion "Pasów"
- TOP 10 wydarzeń roku: ratowanie Wisły, sukces Cracovii...
- Małopolska Jedenastka Roku, czyli Cracovia kontra Wisła
- Najbardziej utalentowani juniorzy Cracovii, Wisły i Hutnika
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?