Wisła Kraków ruszyła ze sprzedażą rocznych karnetów. Promuje to w ciekawy sposób

Bartosz KarczZaktualizowano 
Wojciech Matusik
Co prawda nie jest jeszcze znany dokładny terminarz ekstraklasy na sezon 2019/2020, ale Wisła Kraków już ruszyła ze sprzedażą karnetów. Na razie rocznych abonamentów. „Biała Gwiazda”, żeby zachęcić kibiców do nabywania abonamentów, uruchomiła też specjalną kampanię reklamową pod hasłem „Zróbmy kolejny krok. Ja zostaję. A Ty?”

Ceny całorocznych karnetów na mecze Wisły są mocno zróżnicowane. Te najdroższe kosztują 725 złotych, najtańsze, na sektor rodzinny, 285 złotych plus 18 złotych za każde dziecko.

Wisła bardzo dobrze przygotowała się do sprzedaży karnetów, stwarzając swoim kibicom różne rozwiązania, które mają ułatwić kupowanie abonamentów. Można np. płatność rozłożyć na raty. Duża zniżkę, bo aż 30 procent, otrzymają osoby, które wcześniej miały już karnety, a teraz zechcą przedłużyć swój abonament. Są też zniżki dla posiadaczy Krakowskiej Karty Rodzinnej 3+. Będą również takie możliwości, jak zmiana miejsca na stadionie przed poszczególnymi meczami, czy przekazanie swojego karnetu innej osobie, jeśli dany kibic nie będzie mógł pójść na konkretny mecz. Tak jak wiosną, Wisła sprzedaje również bony karnetowe, które można wykupić, a później przekazać osobom, których nie stać na kupno abonamentów.

Ciekawie wygląda również kampania reklamowa, przygotowana przez Wisłę. Tak naprawdę ruszyła ona już z chwilą podpisywania kontraktów z nowymi piłkarzami, którzy trafiają do zespołu „Białej Gwiazdy”, czy przy przedłużaniu umów z innymi. Przy prezentacji Davida Niepsuja, Michała Maka i Rafała Janickiego oraz przedłużaniu kontraktów przez Rafała Boguskiego i Vullneta Bashę, powstawały krótkie filmiki, które łączyło hasło na koniec. Np. „Rafał Boguski zostaje w Wiśle. A Ty”, czy „Michał Mak gra z Wisłą. A Ty?”

Teraz Wisła zaprezentowała nieco dłuższy film, który ma grać na emocjach kibiców. Główne role w nim grają trener Maciej Stolarczyk i Jakub Błaszczykowski. Przypomniane są w nim dramatyczne dni, jakie przeżywała Wisła na początku roku, a następnie emocje, jakie towarzyszyły wiosennym spotkaniom przy ul. Reymonta. Całość kończy wyraźna zachęta do kupowania karnetów na mecze „Białej Gwiazdy”.

Oto piłkarze Wisły Kraków, którzy mogą odejść z Reymonta lad...

Piłkarze Wisły Kraków wśród fanów na Małym Rynku [ZDJĘCIA]

Czytaj także

Wideo

Materiał oryginalny: Wisła Kraków ruszyła ze sprzedażą rocznych karnetów. Promuje to w ciekawy sposób - Gazeta Krakowska

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 1

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.
Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3