Wisła Płock sprzedaje wirtualne piwo, kiełbaskę i frytki. "Odwdzięczymy się unikalnym, wirtualnym biletem do samodzielnego wydruku"

Jacek Czaplewski
Jacek Czaplewski
Kluby na różny sposób zachęcają kibiców do wsparcia finansowego. Popularne są cegiełki i vouchery. Lechia Gdańsk i ŁKS Łódź w zamian za określoną kwotę oferują stworzenie tekturowych podobizn, które będą ustawione na trybunach w czasie domowych meczów. Z kolei Wisła Płock proponuje zakup.... wirtualnych kiełbasek, piw i frytek.

Do wtorku Wisła sprzedała: 558 wirtualnych biletów, 298 piw, 279 kiełbasek i 254 porcje wirtualnych frytek. Uzbierała więc 3621 złotych, bo pojedyncza wejściówka kosztuje 5 złotych, a każda rzecz z zestawu gastronomicznego złotówkę.

W akcji #IdęnaWisłę klub z Płocka proponuje w zamian spersonalizowaną wejściówkę - "pamiątkę" (wysyłaną na podany adres e-mail). Wejściówka ma charakter wyłącznie kolekcjonerski. Nie można wymienić jej na prawdziwą, uprawniającą do uczestnictwa w domowym spotkaniu na stadionie.

Oto kadry wszystkich drużyn PKO Ekstraklasy przed restartem ...

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Piłkarki ręczne już przygotowują się do mistrzostw Europy 2024

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gol24.pl Gol 24