Do wtorku Wisła sprzedała: 558 wirtualnych biletów, 298 piw, 279 kiełbasek i 254 porcje wirtualnych frytek. Uzbierała więc 3621 złotych, bo pojedyncza wejściówka kosztuje 5 złotych, a każda rzecz z zestawu gastronomicznego złotówkę.
W akcji #IdęnaWisłę klub z Płocka proponuje w zamian spersonalizowaną wejściówkę - "pamiątkę" (wysyłaną na podany adres e-mail). Wejściówka ma charakter wyłącznie kolekcjonerski. Nie można wymienić jej na prawdziwą, uprawniającą do uczestnictwa w domowym spotkaniu na stadionie.
EKSTRAKLASA w GOL24
Więcej o EKSTRAKLASIE - newsy, wyniki, terminarz, tabela, strzelcy
Wybory samorządowe 2024 - II tura
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?