Komunikat Ekstraklasa SA:
Już 19 lipca wystartuje nowy sezon T-Mobile Ekstraklasy. Przyniesie on nie tylko 56 meczów więcej niż do tej pory, ale także nową identyfikację wizualną spółki Ekstraklasa S.A. i najwyższej klasy rozgrywek piłkarskich w Polsce.
Prace nad nową identyfikacją wizualną Ekstraklasy trwały od ponad pół roku. Wybrano ją spośród kilku równolegle opracowywanych koncepcji. – Konsekwentnie budujemy świat marki Ekstraklasy. Chcemy nieustannie wzmacniać tę markę. Istotnym krokiem w realizacji tej strategii jest opracowanie nowej identyfikacji wizualnej spółki i rozgrywek, która znajdzie swoje znaczące akcenty między innymi w odświeżonych grafikach telewizyjnych oraz w zupełnie nowym serwisie Ekstraklasa.org, który wystartuje przed rozpoczęciem sezonu - zapowiada Bogusław Biszof, Prezes Zarządu Ekstraklasy SA.
Wraz z początkiem nowego sezonu nowe znaki Ekstraklasy pojawią się między innymi na: koszulkach wszystkich ligowych piłkarzy, stadionowych bandach reklamowych i ściankach do wywiadów. Nowa identyfikacja wizualna została przygotowana przez agencję Brand Nature Access (BNA).
Źródło: Ekstraklasa SA
W soboty i niedziele Ekstraklasa zagra o nowych porach, piątek bez zmian
Czytaj piłkarskie newsy w każdej chwili w aplikacji Ekstraklasa.net na iPhone'a lub Androida
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?