reklama

Tylko kibice Pogoni Szczecin z młyna pojadą do Lubina

Sz
Andrzej Szkocki
Wyjazd kibiców Pogoni Szczecin na mecz z KGHM Zagłębiem Lubin jest organizowany na specjalnych zasadach.

KGHM Zagłębie Lubin było rewelacyjnym beniaminkiem Lotto Ekstraklasy w poprzednim sezonie. Dzięki 3. miejscu na finiszu rywalizuje w Lidze Europy. W II rundzie eliminacji pokonało nawet Partizana Belgrad.

Pogoń Szczecin zmierzy się z Miedziowymi w 4. kolejce.

Drużynę Kazimierza Moskala będzie wspierać grupa kibiców. Zapisy na wyjazd potrwają cztery dni od wtorku, czyli po meczu ze Śląskiem Wrocław i będą na specjalnych zasadach.

Zapisać będą mogli się tylko kibice, którzy pokażą potwierdzenie zakupu biletu na sektory 10,11,12 na mecz ze Śląskiem.

Wszystko po to, by młyn na stadionie Pogoni zapełnił się.

Stowarzyszenie kibiców podsumowuje, co trzeba zrobić, by pojechać do Lubina:

– kupuj bilety/karnety na sektory 10, 11, 12 i śmigaj na Młyn!

– przy zapisach okazujesz potwierdzenie i jedziesz.

Zapisy prowadzone w pubach Kicker/Joker w dniach 2-5 sierpnia.

Koszt biletu: 15 zł.

Jedziemy transportem samochodowym.

Zasady dotyczą osób ze Szczecina.

Wideo

Materiał oryginalny: Tylko kibice Pogoni Szczecin z młyna pojadą do Lubina - Głos Szczeciński

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 3

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

L
Lol

To jakis cyrk !!! Niech podejda i powiedza starej gwardi na 9 8 7 6
To kopa jeden z drugim dostanie i odechce sie pajacowania.

M
Mat

Od małego na całego.

k
kibic

To jakas komedia, kibole beda decydowac kto moze jechac na wyjazd a kto nie ,bilet moze sobie kazdy kupic i nie WY  o tym bedziecie decydowac, to nie jest wasz prywatny stadion czy klub, ciekawe jak prezes Mroczek bedzie chcial sobie kupic bilet i pojechac na wyjazd to tez go nie wpuscice na sektor ? w sumie bardzo dobre dzialania jeszcze bardziej zniechecicie do siebie reszte normalnych kibicow, jezdzijcie sobie w 50 osob  "elyty",tylko konieczne z flagami ,gorzej jak wpadnie Lech w 100-200 osob to flag juz nie bedzie i ciekawe kto bedzie wtedy swiecil oczami i czy na mlyn bedzie tez zakaz wejscia? buhhaha

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3