Loże i miejsca biznesowe na PGE Arenie wciąż świecą pustkami. Potrzebna lepsza Lechia

Paweł Stankiewicz/Dziennik Bałtycki
Loże i miejsca biznesowe na gdańskiej PGE Arenie straszą pustkami. Piłkarze Lechii i rywali po wyjściu na boisko stają przodem właśnie do tych trybun i widzą... wielką pustkę. Sprzedaż tych najbardziej prestiżowych miejsc na stadionie idzie bardzo powoli, ale też postawa piłkarzy grających w biało-zielonych strojach ma wpływ na to, że chętnych na wykupienie tych miejsc nie jest dużo.

KSW 23 w Ergo Arenie: Z kim będzie walczył Mariusz Pudzianowski?

Lechia-Operator, spółka zarządzająca PGE Areną do końca marca ubiegłego roku, miała olbrzymie problemy, aby sprzedać najdroższe miejsca na stadionie. Kiedy robiliśmy raport pod koniec 2011 roku, to spółka miała sprzedany 7 lóż na 40, ale w tym były Lechia, Grupa Lotos, PGE, BiEG 2012 czy też miasto oraz około 150 miejsc biznesowych na 1383, jakie są na tym obiekcie. Ten wynik na kolana nie rzucał i absolutnie nie mógł nikogo satysfakcjonować. To też był jeden z powodów zdenerwowania Paweł Adamowicz, prezydenta Gdańska i decyzji miasta odbierającej klubowi stadion.

Spółkę przejęła nowa Arena Gdańsk Operator. Podczas meczów T-Mobile Ekstraklasy nadal wiele brakuje do ideału. Prestiżowe miejsca nadal bardziej są puste niż pełne. Obecny zarządca stadionu chwali się jednak tym, że ma lepsze wyniki sprzedaży niż Lechia-Operator.

- Mamy sprzedanych 17 lóż spośród 40 i około 200 miejsc biznesowych - zdradza nam Borys Hymczak, prezes Arena Gdańsk Operator.

Operator PGE Areny zapewnia, że prowadzi wszelkie starania, aby ruch był jak największy i sprzedawały się kolejne loże oraz miejsca biznesowe. - Ruch w tym interesie powoli się rozkręca. Nie jest to jednak łatwa działalność - przyznaje Hymczak. - To idzie też wprost proporcjonalnie z poziomem sportowym, a ten musi zacząć się rozwijać. Lepszy poziom drużyny, to automatycznie lepsza sprzedaż. Jaki jest sposób, żeby tych lóż i miejsc biznesowych sprzedać więcej? Musimy zrobić wszystko, żeby Lechia grała o europejskie puchary. Od razu dodam, że problem miejsc prestiżowych dotyczy właśnie meczów Lechii. Bo na innych eventach sprzedajemy około 80 procent lóż i miejsc biznesowych.

Dziennik Bałtycki

Czytaj piłkarskie newsy w każdej chwili w aplikacji Ekstraklasa.net na iPhone'a lub Androida.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gol24.pl Gol 24