Ekspert: Sponsorzy mają dużo do stracenia, ale mundial to fantastyczna platforma marketingowa (WIDEO)

Bloomberg/x-news
x-news
x-news x-news
- Wizerunkowo sponsorujące FIFA koncerny rzeczywiście mają dużo do stracenia w związku z zarzutami o korupcję wysoko postawionych członków organizacji, ale Mundial jest tak potężną maszyną marketingową, że wszystkie te firmy desperacko chcą być z nim identyfikowane. To fantastyczna międzynarodowa platforma komunikacyjna - ekspert strategii komunikacyjnych Nigel Currie skomentował rozterki gigantycznych koncernów sponsorujących FIFA w związku z ostatnimi zatrzymaniami jej członków.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gol24.pl Gol 24