Oceniamy legionistów za mecz z Górnikiem: Saganowskiemu brakuje tlenu
Dotychczas na koszulkach mistrzów Polski widniało logo Active Jet. Włodarze Legii są zadowoleni ze współpracy z tą firmą, jednak szukają mocniejszego partnera. Spółka, która specjalizuje się w tuszach i tonerach do drukarek, ma pozostać na rękawach koszulek Wojskowych. Active Jet płaciło Legii ponad 3 miliony za sezon. Fortuna ma przebić tę liczbę wielokrotnie. Za sam sezon Legia dostanie od nowego sponsora 5 milionów złotych, a drugie tyle zgarnie, jeśli zostanie mistrzem Polski, zdobędzie Puchar Polski i awansuje do Ligi Mistrzów. Ostatecznie Wojskowi mogą zarobić nawet do 10 mln za rok, chociaż warunki nie są łatwe. Dodatkowo na stadionie powstanie kolektura Fortuny.
Skoro jesteśmy przy stadionie, to Legia toczy także zaawansowane rozmowy w sprawie zmiany sponsora tytularnego. Obiekt przy Łazienkowskiej 3 będzie nosił nazwę Pepsi Arena tylko do czerwca 2014 roku. O kontrakt z Legią zabiegają m.in. takie firmy jak McDonald's czy T-Mobile. Finalizacja tych rozmów ma mieć miejsce w listopadzie.
Podpisanie kontraktu z Fortuną, to taki mały korespondencyjny pojedynek z Lechem Poznań. Kolejorz ma na koszulkach innego bukmachera - STS, dla którego nowy sponsor Legii jest oczywiście naturalnym konkurentem. Zachowując proporcję, to jak pojedynek Fly Emirates i Quatar Airways na trykotach Realu i Barcelony.
źródło: Fakt
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?