- Opracowując materiały wizerunkowe na potrzeby kampanii outdoorowej kierowaliśmy się przede wszystkim chęcią pokazania długiej i bogatej tradycji Lecha - powiedział Krzysztof Garsztka, kierownik do spraw marketingu w Lechu.
- Klub to przede wszystkim ludzie go tworzący i zgodnie z motywem przewodnim czyli "Przyszłość budowana od pokoleń" przedstawiliśmy materiał z udziałem piłkarzy z poszczególnych epok m.in. Zygfryda Słomy, Mirosława Okońskiego oraz Piotra Reissa - dodał.
W sobotę i niedzielę w Centrum Handlowym M1 na poznańskich Ratajach będzie można obejrzeć ekspozycję Wirtualnego Muzeum Lecha Poznań na specjalnie na tę okazję przygotowanym nośniku firmy Raster Vision.
Innowacyjny nośnik z folią dotykową do tylnej projekcji Dilad Screen, dzięki któremu bez przeszkód będzie można przeżyć podróż w czasie w towarzystwie najwybitniejszych zawodników i trenerów Kolejorza, czekać będzie na wszystkich kibiców przy stoisku Lecha Poznań.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?