Przedstawiciele firmy przekonują, że w jej produkcji zadbano o każdy detal, tak aby zapewnić zawodnikom i kibicom najlepsze wrażenia podczas rozgrywek.
Piłka wyróżnia się nie tylko atrakcyjnym designem, ale również innowacyjną technologią. Zapewnia to doskonałą kontrolę nad piłką, precyzyjny lot oraz optymalne parametry do celnych podań i strzałów. Jest wyposażona jest w zaawansowany czujnik ruchu, który na bieżąco dostarcza informacji o położeniu na boisku
Nową oficjalną piłką rozegranych zostanie wszystkie 306 meczów w zbliżających się rozgrywkach sezonu 2023/2024. Dzień przed startem rozgrywek piłka „Oceaunz” zadebiutuje także w trakcie mistrzostw świata kobiet, które odbędą się w Australii i Nowej Zelandii. To właśnie tym regionem świata inspirowane są wzory graficzne piłki obrazujące góry łączące się z Oceanem Indyjskim oraz nazwa. Pochodzi ona z połączenia określeń trzech regionów: Oceanii, Australii i Nowej Zelandii.
Adidas jest partnerem najwyższej polskiej ligi piłkarskiej od 2014 roku i kontynuuje tym samym swoje zaangażowanie w polski futbol. Nowa piłka, podobnie jak poprzednia Al Rihla, dostępna jest w trzech wariantach: profesjonalna piłka meczowa Ekstraklasa PRO, piłka treningowa Ekstraklasa TRN oraz kolekcjonerska piłka mini Ekstraklasa MIN – również dla najmłodszych fanów
Wspierając równouprawnienie w futbolu, firma przekazuje jeden procent ze sprzedaży piłki na projekt „Global Goal 5 Accelerator”. Jest to program wspierający większy udział kobiet w piłce nożnej na poziomie lokalnym. Program koncentruje się także na zmianie proporcji na korzyść trenerek i liderek w programach społecznościowych związanych z piłką nożną.
Pomeczowe wypowiedzi po meczu Włókniarz - Sparta
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?