Poznań wie, jak wypromować się na Euro 2012. Kampania reklamowa miasta "Congrats! Come & Enjoy" została doceniona za granicą i zajęła 3. miejce w kategorii "Spoty TV" na prestiżowym festiwalu Golden Citygate w Berlinie.
Zobacz jak miasta-gospodarze promują się na Euro 2012
Stolica Wielkopolski nie osiadła jednak na laurach i już przygotowała kolejną kampanię reklamową skierowaną do państw, których reprezentacje będą podczas Euro 2012 rozgrywać swoje mecze w Poznaniu. A także, w drodze wyjątku, do Niemiec. Powstało kilka wersji filmu, a łączącym je elementem jest postać Bartosza Bosackiego, długoletniego zawodnika Lecha Poznań oraz wielokrotnego reprezentanta Polski.
Dojazd na Stadion Miejski w Poznaniu
Kampania "Come and join" potrwa od 21 kwietnia do 21 maja, a jej zakładany zasięg to 13 milionów odbiorców! Towarzyszyć jej będzie konkurs, polegający na nakręceniu filmu wg wskazanego schematu. 20 osób, które prześlą najciekawsze zgłoszenia - po pięć z każdego kraju - zostanie zaproszonych do Poznania na Euro 2012!
Irlandia:
Włochy:
Chorwacja:
Niemcy:
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?