Skandaliczna obsługa kibiców - Wisła Kraków przeprasza

jkl/Gazeta Krakowska
Kibic Wisły poskarżył się na skandaliczne zachowanie kasjerów
Kibic Wisły poskarżył się na skandaliczne zachowanie kasjerów Ryszard Kotowski/Ekstraklasa.net
"Jest nam niezmiernie przykro, że nasz kibic został potraktowany w tak niewłaściwy sposób" - napisali przedstawiciele Wisły Kraków w przeprosinach skierowanych do kibica. Fan poskarżył się na zachowanie kasjerów.

List internauty dotyczący obsługi klientów przez pion marketingowy i w punkcie sprzedaży karnetów Wisły Kraków.

Oświadczenie Wisły Kraków:

"W imieniu pracowników Wisły Kraków SA przepraszamy Pana za niestosowne zachowanie kasjerów obsługujących kasy w Strefie kibica na stadionie Wisły Kraków. Jest nam niezmiernie przykro, że nasz kibic, który, co podkreślamy wiele razy w naszych wypowiedziach, jest dla nas bardzo ważny, został potraktowany w tak niewłaściwy sposób. Zarząd Wisły Kraków odbył już rozmowy z pracownikami Strefy Kibica, w których przypomniał im o zasadach należytej obsługi naszych fanów. Dodatkowo wyciągnie konsekwencje dyscyplinarne wobec kasjerów.

Mam nadzieję, że dzięki Pańskiemu zgłoszeniu i uwagom uda się nam polepszyć obsługę fanów Wisły Kraków."

Gazeta Krakowska

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gol24.pl Gol 24