List internauty dotyczący obsługi klientów przez pion marketingowy i w punkcie sprzedaży karnetów Wisły Kraków.
Oświadczenie Wisły Kraków:
"W imieniu pracowników Wisły Kraków SA przepraszamy Pana za niestosowne zachowanie kasjerów obsługujących kasy w Strefie kibica na stadionie Wisły Kraków. Jest nam niezmiernie przykro, że nasz kibic, który, co podkreślamy wiele razy w naszych wypowiedziach, jest dla nas bardzo ważny, został potraktowany w tak niewłaściwy sposób. Zarząd Wisły Kraków odbył już rozmowy z pracownikami Strefy Kibica, w których przypomniał im o zasadach należytej obsługi naszych fanów. Dodatkowo wyciągnie konsekwencje dyscyplinarne wobec kasjerów.
Mam nadzieję, że dzięki Pańskiemu zgłoszeniu i uwagom uda się nam polepszyć obsługę fanów Wisły Kraków."
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?