Trwają poszukiwania sponsora tytularnego dla stadionu Pogoni Szczecin. Wśród kandydatów są firmy niemieckie i skandynawskie

Łukasz Czerwiński
Łukasz Czerwiński
Stadion Pogoni Szczecin
Stadion Pogoni Szczecin Andrzej Szkocki
Konsorcjum firm, które są odpowiedzialne za znalezienie sponsora tytularnego dla stadionu miejskiego, pracuje już na pełnych obrotach. Trwa etap rozsyłania ofert do potencjalnych sponsorów, również z zagranicznych rynków.

- We wrześniu zakończony został etap przygotowania ofert sponsorskich, które aktualnie dystrybuowane są zarówno w formie elektronicznej, jak i w formie drukowanej. Dostępne są również angielskie i niemieckie wersje językowe - informuje Kamil Kukułka, przedstawiciel firmy Sport Innovation.

Właśnie Sport Innovation, we współpracy z firmą Komunikacja Plus Sp. z o.o., są odpowiedzialne za znalezienie sponsora dla stadionu Pogoni. Już w sierpniu odbyło się spotkanie robocze przedstawicieli firm z władzami miasta i wizytacja stadionu pod kątem sponsorskim.

- Jesteśmy w stałym i aktywnym kontakcie z Urzędem Miasta Szczecin, kolejne spotkania mają charakter konferencji online - mówi Kukułka - Miasto w ramach własnych relacji biznesowych zastrzegło, zgodnie z warunkami przetargu, bezpośredni kontakt ze zgłoszoną grupą ponad trzydziestu firm, które ofertowane zostały indywidualnie - dodaje.

Poszukiwania w Niemczech i Skandynawii

Konsorcjum zabrało się więc za kontaktowanie z pozostałymi firmami, które potencjalnie mogłyby zainteresować się wykupieniem prawa do nazwy stadionu w Szczecinie. Co ciekawe, swoje kroki skierowali także poza granice naszego kraju.

- W ramach drugiego etapu naszych prac, w pierwszym kroku skupiliśmy się na trudniejszej dystrybucji oferty na rynkach zagranicznych, w tym przede wszystkim w firmach niemieckich i skandynawskich, które aktywnie działają lub planują działalność na terenie północnej Polski. W kolejnych tygodniach ofertowane będzie coraz szersze grono firm - informuje Kamil Kukułka.

Przedstawiciel firmy Sport Innovation podkreśla, że w przypadku zainteresowania szczegółami przez daną firmę, przygotowywana jest wersja dedykowana do profilu działalności i potrzeb potencjalnego sponsora.

Wspólne działania w stolicy

Przedstawiciele miasta i konsorcjum firm w listopadzie wybiorą się wspólnie do Warszawy, gdzie z potencjalnym sponsorami spotkają się podczas IV Kongresu Sport Biznes Polska.

- Ponadto, podczas prelekcji, zaprezentujemy zalety projektów naming rights (praw do nazwy), których potencjał wciąż nie został w pełni wykorzystany na polskim rynku - mówi Kamil Kukułka.

Stadion Pogoni Szczecin - stan na 26 września 2022.

Byliśmy i zwiedzaliśmy nowy stadion Pogoni Szczecin! Zobacz ...

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Maksym Chłań: Awans przyjdzie jeśli będziemy skoncentrowani

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Trwają poszukiwania sponsora tytularnego dla stadionu Pogoni Szczecin. Wśród kandydatów są firmy niemieckie i skandynawskie - Głos Szczeciński

Wróć na gol24.pl Gol 24