We wtorek klub z San Siro oficjalnie ogłosił, że związał się z japońskim przedsiębiorstwem Sanrio, które jest między innymi producentem popularnej kreskówki dla dzieci Hello Kity. Obie strony zamierzają stworzyć kolekcję, dostępną w oficjalnym sklepie Rossonerich, która będzie kierowana do żeńskiej części fanów drużyny z San Siro. Rozpoczęcie oficjalnej sprzedaży odzieży i gadżetów z podobizną Hello Kitty ma rozpocząć się we wrześniu tego roku.
- Zdecydowaliśmy, że połączymy siły z marką Hello Kitty, która jest uwielbiana przez młodych ludzi na całym świecie. Ponadto myślimy o organizowaniu wspólnych inicjatyw z Hello Kitty oraz z naszą klubową maskotką Milanello podczas meczów. Jesteśmy pewni, że ta postać będzie lubiana przez fanów w Mediolanie - czytamy w oficjalnym oświadczeniu klubu.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?