Poznańska drużyna podpisała kontrakt z STS-em w 2013 roku, w ramach którego sponsor może reklamować się na koszulkach piłkarzy, a także na bandach stałych oraz LED wokół murawy czy na telebimach. Firma bukmacherskie organizowała także akcje, dzięki którym kibice mogli wygrać wejściówki na mecze Kolejorza, a nawet koszulki z autografami drużyny.
- Jesteśmy zadowoleni z dotychczasowej współpracy nie tylko ze względu na realizację zakładanych celów. Ważne jest dla nas także, że wspieramy polski sport, co wpisuje się w strategiczne działania podejmowane przez STS. Podczas mijającego roku wiele się również od siebie nauczyliśmy. Wierzymy, że przełoży się to na jeszcze lepsze efekty w sezonie 2014/15. Liczymy, że kolejny rok współpracy będzie co najmniej tak dobry jak mijający, zarówno pod kątem biznesowym jak i sportowym - mówi Mateusz Juroszek, prezes STS.
- Cieszymy się, że przed nami kolejny rok współpracy ze sponsorem strategicznym. W ciągu ostatnich 12 miesięcy to była i nadal jest bardzo kompleksowa współpraca. STS korzysta bowiem nie tylko z przestrzeni reklamowych, wynajmuje loże i inne przestrzenie na INEA Stadionie, jak choćby Strefę Sportu. Wykorzystuje wizerunek drużyny, klubowe gadżety i pamiątki, czy koszulki meczowe - dodał Karol Klimczak, prezes Lecha Poznań.
źródło: Lech Poznań
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?