Milik i Rafał Gikiewicz wsparli pacjentów chorych na raka

Magda Oleś
Bartek Syta
Na fanów piłkarskich emocji czekają wyjątkowe piłkarskie pamiątki z autografami – koszulka Arkadiusza Milika i rękawice Rafała Gikiewicza. Zdobyć je można w charytatywnych aukcjach przygotowanych przez Fundację Onkologiczną Alivia. Biorąc udział w akcji wspiera się walkę z rakiem – dochód ze sprzedaży gadżetów zostanie w całości przekazany na pomoc pacjentom onkologicznym w najtrudniejszej sytuacji materialnej.

Aktualne charytatywne aukcje fundacji są dostępne pod tym linkiem. Akcja jest elementem kampanii „Wojna z rakiem”, w ramach której w Światowy Dzień Walki z Rakiem (4 lutego) wyświetlane było hasło „WALCZ” na elewacji Stadionu Narodowego w Warszawie.

Fundacja Onkologiczna Alivia istniejąca od 2010 roku i prowadzi szereg działań mających na celu pomoc pacjentom onkologicznym. Tym razem przygotowała wyjątkowe aukcje charytatywne. Można licytować na przykład koszulkę podpisaną przez Arkadiusza Milika czy rękawice Rafała Gikiewicza, bramkarza z niemieckiego klubu SC Freiburg. Akcja trwa do 30 kwietnia br. za pośrednictwem serwisu Allegro, a wszystkie aktualne aukcje dostępne są na stronie www.charytatywni.allegro.pl. Cały dochód z licytacji zostanie przeznaczony na fundusz pomocy pacjentom onkologicznym w najtrudniejszej sytuacji materialnej.

Linki do aukcji:
Koszulka z autografem Arkadiusza Milika
Rękawice z autografem Rafała Gikiewicza

Biorąc udział w aukcji można realnie wesprzeć chorych na raka. Taka akcja to dla pacjentów szansa, którą mogą otrzymać od ludzi dobrej woli – mówi Bartosz Poliński, Prezes Fundacji Onkologicznej – Dotychczas udało nam się sfinansować leczenie wielu z naszych podopiecznych dzięki przekazywaniu 1% podatku przez tysiące Polaków oraz programowi „Skarbonka”, który umożliwił nam wsparcie chorych na nowotwory złośliwe kwotą ponad 5 mln zł. Wierzymy, że także aukcja pozwoli nam nieść dalsze wsparcie.

Kampania „Wojna z rakiem”
Aukcje są elementem kampanii „Wojna z rakiem” prowadzonej przez fundację. W jej ramach, w Światowy Dzień Walki z Rakiem (4 lutego) wyświetlane było hasło „WALCZ” na elewacji Stadionu Narodowego w Warszawie. Co więcej, w kinach, internecie i mediach można oglądać niepowtarzalny spot, który jest również dostępny pod **

linkiem

**. W ten sposób fundacja symbolicznie wzywa do podjęcia walki z rakiem, przypomina o codziennej batalii tysięcy pacjentów onkologicznych oraz o konieczności wzięcia spraw dotyczących zdrowia w swoje

TOP 5 piłkarzy, którzy niebawem zakończą karierę w Polsce

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gol24.pl Gol 24