3 z 3
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze. Po ostatnim zdjęciu przejdziesz na i.pl.
Poprzednie
Przejdź na i.pl
Przesuń w prawo aby przejść na i.pl
Złośliwcy, ale też… doradcy biznesowi, pół żartem pół serio...
fot. Fot. Zbigniew Bartuś

MŚ 2018. Wielka klęska, wielkie i mniejsze dramaty finansowe. Przez blamaż polskiej drużyny na mundialu wielu traci miliony

Złośliwcy, ale też… doradcy biznesowi, pół żartem pół serio proponują, by sieć „Biedronka” sprytnie zmodyfikowała kampanię promocyjną „Dumni z naszych” - wstawiając w miejsce reprezentantów Polski – Portugalczyków. Jeronimo Martins, właściciel największej firmy handlowej nad Wisłą, pochodzi bowiem właśnie z Portugalii, więc taka „mała” podmiana byłaby uzasadniona ideowo, o ekonomii nie wspominając.

Zobacz również

Przegląd tygodnia od 12.05 w Szczekocinach

Przegląd tygodnia od 12.05 w Szczekocinach

Przegląd tygodnia od 12.05 w Świeradowie-Zdroju

Przegląd tygodnia od 12.05 w Świeradowie-Zdroju

Polecamy

Cudowny gol Leivy, WKS wciąż z nadzieją na mistrzostwo. Skrót meczu Śląsk - Radomiak

Cudowny gol Leivy, WKS wciąż z nadzieją na mistrzostwo. Skrót meczu Śląsk - Radomiak

Ale gol dla Śląska! Exposito złapał się za głowę, komentator powtarzał: Bomba, bomba

Ale gol dla Śląska! Exposito złapał się za głowę, komentator powtarzał: Bomba, bomba

Efektowna oprawa kibiców Śląska. Napisali o mistrzostwie

Efektowna oprawa kibiców Śląska. Napisali o mistrzostwie