Piłkarz Widzewa Bartłomiej Pawłowski rozpoczął nową współpracę. Z kim?

Dariusz Kuczmera
Dariusz Kuczmera
Bartłomiej Pawłowski w czasie ostatniej cieszynki po golu strzelonym Lechowi Poznań w Łodzi
Bartłomiej Pawłowski w czasie ostatniej cieszynki po golu strzelonym Lechowi Poznań w Łodzi Fot. Krzysztof Szymczak
Piłkarz Widzewa Bartłomiej Pawłowski rozpoczął współpracę z marką Vitamizu, producentem napojów z kategorii „urban drinks”. Zawodnik został twarzą kampanii reklamowej energetyzującego napoju Mizu Mate na bazie południowoamerykańskiej yerba mate. Działaniom towarzyszy przygotowanie spotów promocyjnych z wykorzystaniem wizerunku sportowca i tzw. „cieszynki Pawłowskiego”, jaką wykonuje on po strzelanych przez siebie golach.

Spoty reklamowe z udziałem Bartłomieja Pawłowskiego mają charakter humorystyczny i każdy z nich posiada własny tytuł. Zawodnik jest twarzą spotów reklamujących napój Mizu Mate o takich nazwach jak m.in. „Piłkarski Hard Life”, „Szatniarski Przekręt” czy „Krótka Piłka”. Piłkarz wciela się w nich w rolę sportowca trenującego na siłowni czy też zawodnika udzielającego wyjątkowego wywiadu. Premiera pierwszego materiału wideo miała miejsce w środę 12 kwietnia i można go obejrzeć na profilach w Social Media Vitamizu (Facebook oraz Instagram: @vitamizu.drinks, Tik Tok: @vitamizu) oraz Bartłomieja Pawłowskiego (Facebook: @bartlomiejpawlowskioffcial, Instagram: @bpawlowski9).

- Bartek Pawłowski to stuprocentowy sportowiec profesjonalista i piłkarz, który zawsze dąży do wyznaczonego celu, nawet wtedy kiedy nie zawsze udaje się wygrywać czy też strzelać gole. To elementy pokrywające się z ideą Vitamizu, gdzie do działania motywują nas szczęśliwi ludzie, którzy są pozytywnie zakręceni, pełni pasji i zajawek, dla których bycie wolnymi i prawdziwymi jest ważniejsze od stania się jednymi z wielu. Vitamizu eksportuje swoje napoje, w tym Mizu Mate, na 15 różnych rynków, ale mocno jesteśmy związani z Łodzią, gdzie znajduje się nasza siedziba. Śledzimy łódzki sport i trzymamy kciuki za lokalnych sportowców, stąd nawiązaliśmy współpracę z Bartkiem. Co warte podkreślania kampania reklamowa z udziałem piłkarza wiążę się także z pojawieniem się naszych napojów na stacjach BP w całej Polsce - mówi Paweł Kibalczyc, CEO Vitamizu.

- Biorąc udział w nagraniach spotów reklamowych Mizu Mate robiłem to z uśmiechem na twarzy i efekty są naprawdę fajne, bo nie są to zwykłe spoty, tylko dające przekaz i mocno kojarzące się z moją osobą. Poza tym od dłuższego czasu pije yerba mate - mówi Bartłomiej Pawłowski, piłkarz.

Vitamizu jest producentem napojów z kategorii „urban drinks”. W ofercie znajdują się pobudzające napoje Mizu Mate na bazie południowoamerykańskiej yerba mate w trzech wersjach smakowych: Classic, Grapefruit i Mango Zero Sugar. Drugą linią produktów są napoje typu Cola w innowacyjnych recepturach. Napoje powstają w oparciu o proste i ciekawe receptury inspirowane smakami z całego świata.

Więcej informacji o marce Vitamizu na www.vitamizu.com oraz w mediach społecznościowych marki: Facebook oraz Instagram: @vitamizu.drinks i Tik Tok: @vitamizu.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Wywiad z prezesem Jagiellonii Białystok Wojciechem Pertkiewiczem

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Piłkarz Widzewa Bartłomiej Pawłowski rozpoczął nową współpracę. Z kim? - Dziennik Łódzki

Wróć na gol24.pl Gol 24