Polski sport traci przez ustawę hazardową? "Tylko Zbigniew Boniek prowadzi dyskusję na ten temat"
Foto Olimpik/X-news
Zgodnie z ustawą hazardową obowiązującą od 2010 roku bukmacherzy zarejestrowani w Polsce, tak samo jak inne firmy z branży hazardowej, mają zakaz promowania usług internetowych. Niedługo po wprowadzeniu tych przepisów wiele spółek wycofało się ze sponsorowania klubów piłkarskich. - Sponsoring w Polsce to jest płytki rynek. Jeżeli ogranicza się go dodatkowo to wiadomo, że ogranicza się dopływ pieniędzy do polskiego sportu. Każda złotówka, która pojawia się na rynku jest bardzo cenna - przyznał w rozmowie z x-news Artur Łobanowski, ekspert ds. sponsoringu.
W ostatnim czasie trwa spór pomiędzy dziennikarzami sportowymi przychylnymi prezesowi PZPN, a tymi, którzy krytykują ideę promowania internetowych zakładów bukmacherskich.
- Żałuję, że tylko Zbigniew Boniek prowadzi dyskusję na ten temat, bo jeżeli komuś zależy na polskim sporcie to każda rozmowa jest cenna - dodał ekspert.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!