Sponsor tytularny stadionu w Szczecinie. Poszukiwania zbliżają się do końca

Łukasz Czerwiński
Łukasz Czerwiński
Andrzej Szkocki
Jesteśmy coraz bliżej poznania nazwy sponsora tytularnego Stadionu Miejskiego im. Floriana Krygiera. Wielomiesięczne poszukiwania wyłoniły ostatecznych kandydatów, zainteresowanych nawiązaniem współpracy ze szczecińskim magistratem.

- Prowadzone są rozmowy z trzema podmiotami. Każda z firm wskazała konkretne potrzeby informacyjne i oczekiwania dotyczące dostosowania zakresu oferty. Materiały te są na bieżąco analizowane i opracowane we współpracy ze szczecińskim magistratem - informuje Kamil Kukułka, przedstawiciel firmy Sport Innovation, która we współpracy z firmą Komunikacja Plus Sp. z o.o., jest odpowiedzialna za znalezienie sponsora tytularnego dla nowego stadionu Pogoni Szczecin.

Konsorcjum firm prowadzi intensywne prace od jesieni ubiegłego roku. Potencjalni sponsorzy byli poszukiwani wśród przedsiębiorstw działających w najbliższej okolicy Szczecina, a także za granicą. W tym wypadku preferowanym kierunkiem były Niemcy i Skandynawia. Prowadzone aktualnie rozmowy są już trzecim etapem prac, które mają doprowadzić do podpisania umowy ze sponsorem (etap IV).

- Rozmowy z ostatnim zainteresowanym podmiotem zaplanowane są jeszcze w kwietniu oraz prawdopodobnie w pierwszej połowie maja. Również w maju będziemy w stanie finalnie podsumować proces związany z naszymi działaniami na rzecz miasta Szczecin - mówi przedstawiciel firmy Sport Innovation.

Według wcześniejszych ustaleń umowa ze sponsorem powinna zostać zawarta najpóźniej do końca czerwca. Minimalny okres jej trwania to trzy lata. Przedstawiciel konsorcjum jest pewien, że sponsora uda się pozyskać, ale może to wymagać więcej czasu.

- W naszym odczuciu jest spore prawdopodobieństwo pozyskania partnera tytularnego dla Stadionu Miejskiego w Szczecinie, jednak proces ten zajmie zapewne znacznie więcej czasu niż pierwotnie zakładaliśmy - przewiduje Kamil Kukułka - Niestety aktualna sytuacja rynkowa w wielu branżach nie sprzyja wieloletnim zobowiązaniom marketingowym na poziomie kilku milionów złotych - tłumaczy.

od 16 latprzemoc
Wideo

CBŚP na Pomorzu zlikwidowało ogromną fabrykę „kryształu”

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Sponsor tytularny stadionu w Szczecinie. Poszukiwania zbliżają się do końca - Głos Szczeciński

Wróć na gol24.pl Gol 24