Widzew stracił głównego sponsora. Budżet klubu zmalał do 11 mln zł

Andrzej Boratyński/Dziennik Łódzki
Mariusz Stępiński grał w Widzewie bez logo Harnasia na koszulce, ponieważ nie miał ukończonych 18 lat. Czy teraz tak będą wyglądać koszulki piłkarzy Widzewa?
Mariusz Stępiński grał w Widzewie bez logo Harnasia na koszulce, ponieważ nie miał ukończonych 18 lat. Czy teraz tak będą wyglądać koszulki piłkarzy Widzewa? Łukasz Kasprzak/Dziennik Łódzki
Harnaś nie jest już sponsorem Widzewa Łódź. Grupa Carlsberg Polska, do której należy browar, oraz władze klubu postanowiły nie przedłużać umowy sponsorskiej. Oznacza to pogłębienie problemów finansowych Widzewa.

Przypomnijmy, że budżet klubu w nadchodzącym sezonie ma wynosić tylko 11 mln zł i jest o 4 mln zł niższy w porównaniu do ubiegłego sezonu.

Harnaś został sponsorem strategicznym Widzewa w 2006 roku. Klub pozyskał sponsora w ważnym momencie, bo wówczas walczył o awans do ekstraklasy. W zamian za wsparcie finansowe Widzewa, logo Harnasia pojawiło się na koszulkach piłkarzy, stadionie, tablicach wokół murawy oraz biletach i plakatach. Umowa została potem przedłużona o cztery lata w 2009 roku.

Wygasającej 30 czerwca 2013 roku umowy sponsorskiej tym razem nie przedłużono. - Obie strony doszło do takiego wniosku - mówi Melania Popiel, rzecznik prasowy Carlsberg Polska. - Nie oznacza to jednak, że nie będziemy już współpracować z Widzewem. Współpraca będzie się opierała na całkiem nowych warunkach, nastawiamy się bardziej na działania promocyjne i sprzedażowe, by być bliżej konsumentów - dodaje Popiel.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gol24.pl Gol 24