Przypomnijmy, że budżet klubu w nadchodzącym sezonie ma wynosić tylko 11 mln zł i jest o 4 mln zł niższy w porównaniu do ubiegłego sezonu.
Harnaś został sponsorem strategicznym Widzewa w 2006 roku. Klub pozyskał sponsora w ważnym momencie, bo wówczas walczył o awans do ekstraklasy. W zamian za wsparcie finansowe Widzewa, logo Harnasia pojawiło się na koszulkach piłkarzy, stadionie, tablicach wokół murawy oraz biletach i plakatach. Umowa została potem przedłużona o cztery lata w 2009 roku.
Wygasającej 30 czerwca 2013 roku umowy sponsorskiej tym razem nie przedłużono. - Obie strony doszło do takiego wniosku - mówi Melania Popiel, rzecznik prasowy Carlsberg Polska. - Nie oznacza to jednak, że nie będziemy już współpracować z Widzewem. Współpraca będzie się opierała na całkiem nowych warunkach, nastawiamy się bardziej na działania promocyjne i sprzedażowe, by być bliżej konsumentów - dodaje Popiel.
Czytaj więcej: Kibice mogą zwiększyć budżet Widzewa
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?