Właśnie dobiega końca ostatnia dwuletnia umowa Pogoni z Grupą Azoty. W 2017 roku podpisano umowę właśnie na taki okres, wcześniejsze odnawiane były po roku. Dokładne kwoty umowy pozostają tajemnicą, ale przy poprzednich spekulowano o 2 milionach złotych przekazywanych przez partnera klubowi za sezon. Teraz chyba nie może być gorzej. Pogoń, mimo słabego początku sezonu, świetnie później spisywała się w ekstraklasie. Awansowała do ósemki, miała rewelacyjną serię spotkań u siebie, potrafiła pobić Lecha czy Legię, a o zawodnikach i trenerze mówiło się dużo i prawie zawsze w dobrym tonie. Nie ma co ukrywać, w poprzednim sezonie Pogoń robiła świetną reklamę wszystkim związanym z klubem. Widać to choćby po transferach, powołaniach do reprezentacji czy wzroście zainteresowania klubem i jego wynikami.
Nową umowę podpisano na briefingu przed spotkaniem z Olympiakosem, w pobliżu Gniewina.
- Wsparcie tak silnego partnera pozwala nam w sposób strategiczny myśleć o rozwoju klubu - mówi prezes Pogoni Szczecin, Jarosław Mroczek. - Nowa umowa z jednej jest wyrazem zaufania dla tego, w jaki sposób pracujemy, ale też dużą odpowiedzialnością dla wszystkich, którzy tworzą ten klub. Chcemy, by Grupa Azoty była dumna z tego, że wspiera Pogoń Szczecin.
Grupę Azoty Police podczas spotkania z mediami reprezentowali dr Wojciech Wardacki, prezes zarządu spółki oraz Tomasz Panas, wiceprezes.
- Spółki Grupy Azoty od lat wspierają wyróżniających się sportowców. Jesteśmy aktywnym uczestnikiem życia społecznego. Cieszę się, że mogliśmy dziś podpisać umowę, która daje Pogoni Szczecin niezbędną stabilizację i mocny fundament pod przyszłe sukcesy sportowe. Umowa motywuje klub do podnoszenia sobie poprzeczki i rozwoju, a Grupie Azoty Police oferuje doskonałe narzędzie marketingowe, wspierające cele biznesowe polickich zakładów – powiedział dr Wojciech Wardacki, prezes zarządu Grupy Azoty i Grupy Azoty Police.
Zgodnie z zapisami zespół nadal będzie występował z logotypem „Grupa Azoty” w centralnym miejscu koszulek meczowych, a także spełni szereg powinności względem partnera. Będą to m.in. treści wyświetlane w trakcie meczów ligowych na bandach LED i telebimie oraz wiele innych aktywności promocyjnych. Logo partnera eksponowane będzie na klubowej odzieży, na oficjalnej stronie internetowej Pogoni, czy w jej mediach społecznościowych. To wybrane ze świadczeń, które w trakcie umowy realizował będzie klub.
Wywiad z prezesem Jagiellonii Białystok Wojciechem Pertkiewiczem
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?