Pogoń od dwóch lat współpracuje z firmą Capelli, która ubiera Portowców. Kibice czekają już na nowe wzory, a w mediach społecznościowych pojawiają się propozycje.
- Na początku lipca pokażemy nowe wzory koszulek na kolejny sezon. Kibicowska wersja, którą widziałem nie jest oficjalnym pomysłem. Nie tak to będzie wyglądać. Na razie wszystko pozostaje w tajemnicy. Dwa pierwsze lata naszej współpracy z Capelli jeśli chodzi o przygotowanie koszulek pokazały, że - może to nieskromnie zabrzmi – kibice Pogoni ciepło przyjmowali te propozycje i myślę, że tym razem też tak będzie – mówi Krzysztof Ufland, rzecznik prasowy Pogoni.
Początki współpracy z Capelli to okres pandemii i były przejściowe kłopoty z dostawami, ale obecnie nie ma tematu, by klub znalazł innego partnera.
Sporo się też mówi, że wkrótce klub potwierdzi zmianę „drugiego” sponsora. Logo partnera ma być na przodzie koszulki, ale nie będzie zajmować głównego miejsca. Te pozostanie puste. Czy w takim razie nie mogłoby się tam znaleźć logo jednej z fundacji charytatywnych, co wpisywałoby się w działalność klubu z ostatnich sezonów (Pogoń często angażuje się w społeczne akcje czy zbiórki)?
- W tej chwili takich rozmów nie podejmowaliśmy – mówi Krzysztof Ufland. - W przeszłości dwukrotnie wysłaliśmy zapytania do jednej, bardzo dużej fundacji, ale z różnych względów nie była zainteresowana miejscem na koszulce. Teraz takich rozmów nie prowadzimy odnośnie najbliższych miesięcy.
Dodajmy, że Pogoń chciała bezpłatnie użyczyć miejsce na koszulce. Czemu zabrakło chęci?
- Trudno mi odpowiedzieć. Może nie chciała być utożsamiana z piłką nożną, może miała politykę nie pokazywania się poprzez sport profesjonalny – mówi rzecznik.
Wywiad z prezesem Jagiellonii Białystok Wojciechem Pertkiewiczem
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?