Widzew promuje w telewizji sezon 2011/2012

Daniel Wolski
Klub piłkarski RTS Widzew Łódź rozpoczął w weekend kampanię telewizyjno-outdoorową sezonu piłkarskiego 2011/2012. 30-sekundowy spot wyświetlany jest na antenie TVP Łódź i TV TOYA oraz na ekranach wielkoformatowych LED na terenie Łodzi.

Kampania realizowana jest pod hasłem „Razem Tworzymy Siłę" nawiązującym do historycznej nazwy klubu RTS. Zostało ono wymyślone przez jednego z kibiców w konkursie organizowanym przez klub przed startem sezonu 2011/2012.

RTS Widzew Łódź promuje również bieżący sezon poprzez spoty reklamowe emitowane na antenie Radia Planeta, w których zawodnicy zapraszają na mecze. Na antenie organizowane są również konkursy z udziałem piłkarzy Widzewa. Ponadto, klub prowadzi kampanię bannerową w internecie m.in. na wp.pl i portalu kibicowskim Widzewiak.pl

- Chcieliśmy podkreślić, jak ważne dla Widzewa jest wsparcie naszych kibiców i jak duży wpływ wywiera na postawę zawodników. W tym roku na stadionie Widzewa nadal jesteśmy niepokonani i chcemy liczyć na jak największe wsparcie kibiców również w kolejnych meczach, by podtrzymać tę dobrą passę. Cała piłkarska Polska wie, że atmosfera na naszym stadionie jest zupełnie wyjątkowa i to właśnie dzięki wspaniałemu dopingowi. Chcemy w naszym spocie pokazać kibicom, że doceniamy ich rolę w tworzeniu sportowego widowiska na Widzewie, z drugiej zaś strony zachęcić nowych fanów do przychodzenia na stadion i oglądania meczów na żywo. Siła Widzewa tkwi w jedności zawodników i kibiców zgodnie z naszym najnowszym hasłem – Razem Tworzymy Siłę. Spot pokazuje także symboliczną rolę stadionu jako pomostu łączącego drużynę z kibicami – komentuje Marcin Animucki, prezes zarządu RTS Widzew Łódź SA.

Spot telewizyjny „Razem Tworzymy siłę” został przygotowany przez dom produkcyjny Muddy Hill Productions przy współpracy z TVP Łódź. Jest wyświetlany także na oficjalnej stronie klubu widzew.pl i na You Tube. To już kolejna odsłona współpracy Widzewa z Muddy Hill. Dom produkcyjny zrealizował wideo prezentację drużyny oraz spot reklamujący rundę wiosenną ubiegłego sezonu.

- Pracując nad najnowszym spotem staraliśmy się zaakcentować wartości, z którymi kojarzony jest Widzew. Stosując kontrasty - zestawienie pustego stadionu z trybunami tętniącymi życiem, chcieliśmy podkreślić ogromne znaczenie kibiców dla tego miejsca. To w dużej mierze właśnie dzięki kibicom ten stadion podczas każdego meczu jest świadkiem niezapomnianych emocji i przeżyć – mówi Wojtek Markowski, właściciel domu produkcyjnego Muddy Hill Productions.

Kampania będzie prowadzona przez całą rundę jesienną.

INFORMACJA PRASOWA

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gol24.pl Gol 24