Twitter po finale Ligi Mistrzów: Crackitić, Myanmar i przereklamowani dziennikarze

Grzegorz Ignatowski
Finał Ligi Mistrzów jak zawsze budzi ogromne emocje. Nie inaczej było na Twitterze, gdzie dziennikarze sportowi na bieżąco dzieli się swoimi uwagami. Było gorąco do tego stopnia, że rozpoczął się konkurs na najbardziej przereklamowanego dziennikarza w Polsce. Wygrał ten, który uważa, że najbardziej przereklamowanym piłkarzem jest Andrea Pirlo, ale oczywiście wierzymy, że to tylko ironia.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gol24.pl Gol 24