Umowa sponsorka została podpisana do końca sezonu 2020/21, a logo firmy TOTALbet będzie znajdować się w centralnym miejscu na koszulce, czyli tam, gdzie do tej pory figurował QR kod. TOTALbet poszukiwał klubu, z którym będzie mógł nawiązać współpracę. Firma rozważała inne opcje w Fortuna 1. Lidze, ale ostatecznie zdecydowała się wspierać Wartę. Przedstawiciele firmy bukmacherskiej mówili z uśmiechem na ustach, że oprócz wyników, to barwy klubu miały wpływ na podpisanie umowy, bo firma TOTALbet także ma w swoim logo zielone kolory.
Czytaj też: Warta Poznań zatrzymuje kluczowego napastnika. Gracjan Jaroch na dłużej w zielonych barwach
- Bardzo się cieszę z tej umowy i pozyskania sponsora strategicznego dla Warty Poznań. Przez ostatnie półtora roku wprowadziliśmy wiele zmian w klubie, ale brakowało nam sponsora, którego logo moglibyśmy prezentować w centralnym miejscu koszulek meczowych. Udało nam się pozyskać firmę TOTALbet i jesteśmy z tego powodu bardzo szczęśliwi – mówi Bartłomiej Farjaszewski, właściciel Warty Poznań S.A. - Używając języka z branży naszego sponsora: wierzę w to, że został dostrzeżony dobry kurs Warty Poznań, cieszymy się, że TOTALbet postawił na nas i mamy nadzieję, że szybko okaże się, iż był to dobry typ.
Firma mocno wierzy, że Zielonym uda się awansować do PKO Ekstraklasy, bo to wpłynie zarówno na rozwój umowy sponsorskiej, ale także zupełnie nowe miejsca dostępu. TOTALbet to jedna z nowych firm na rynku, posiadająca legalną licencję, która została założona w 2017 roku.
- Stawiamy na jakość, podobnie jak Warta Poznań. Mam na myśli nie tylko jakość drużyny, ale także pracowników, z którymi nawiązaliśmy bardzo profesjonalny kontakt. Dzięki temu jestem pewny, że dobrze wykorzystamy wspólny czas, z korzyścią dla obu stron - dodaje dyrektor marketingu TOTALbet Adrian Furmańczyk.
Czytaj też: Warta Poznań po emocjonującym meczu wygrywa w Swarzędzu z GKS Bełchatów 4:2 [ZDJĘCIA]
Zieloni blisko od roku poszukiwali sponsora strategicznego i dlatego klub ruszył z innowacyjnym pomysłem, czyli kampanią kodem QR na froncie koszulek. Jak mówi dyrektor do ds. marketingu i komunikacji Warty Poznań, pozyskanie sponsora to własnie efekt tej kampanii.
- Cieszymy się, że biznes pozytywnie odpowiada na ofertę naszego klubu, czego zwieńczeniem jest zawarte właśnie porozumienie. Chcielibyśmy żeby był to sygnał dla rynku, że Warta Poznań to klub z bogatą historią, dużym potencjałem sportowym i ciekawymi projektami marketingowymi – podkreśla Jarosław Żubka, dyrektor ds. marketingu i komunikacji Warty Poznań S.A.
Warta Poznań pierwsze spotkanie ligowe w 2020 roku rozegra w Grodzisku Wielkopolskim. Mecz z Radomiakiem Radom odbędzie się w poniedziałek, 2 marca o godz. 18.
Rozwiąż quiz piłkarski:
Maksym Chłań: Awans przyjdzie jeśli będziemy skoncentrowani
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?